سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با بیان اینکه حدودا دو هفته قبل سه نفر در ایرانشهر به دلیل اختلافات قومی قبیله‌ای به قتل Murder رسیدند، عنوان کرد : کاراگاهان پلیس Police آگاهی ایرانشهر از قتل پدری 45 ساله و فرزند 23 ساله‌ به همراه یک فرد دیگر از طایفه مقابل ، بر اثر اصابت گلوله بوسیله سرنشینان یک دستگاه پژو 405 با خبر شدند که بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی متهمان آغاز شد.

وی افزود: کاراگاهان پلیس در بررسی‌های تخصصی و میدانی ، سرنخ‌هایی از دخالت یک فرد سابقه دار در این جرم Crime به دست آوردند و پس از چندین روز اقدامات فنی شبانه روزی، شب گذشته یکی از ضاربان را شناسایی کرده و در شهرستان ایرانشهر دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی یک دستگاه پژو 405 که تحت تعقیب مراجع قضایی تهران بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه اضافه کرد: این متهم حرفه‌ای در تحقیقات کاراگاهان پلیس به ارتکاب این قتل با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد و انگیزه خود از ارتکاب این جرم را دخالت این فرد در قتل یکی از بستگانش در بهار سال گذشته عنوان کرد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه این متهم به مراجع قضایی معرفی شده ،خاطر نشان کرد: تلاش‌های گسترده پلیس برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟