به گزارش رکنا، سرگرد اسماعیل نوروزی، رئیس پلیس Police فتا شهرستان بهارستان با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت زن جوانی مبنی بر خرید از طریق  سایت دیوار به مبلغ یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان برای خرید یک دستگاه جوجه کشی به این پلیس مراجعه و درخواست رسیدگی کرد و موضوع نیز در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: پس از بررسی‌های اولیه، مشخص گردید که شاکی برای خرید یک دستگاه جوجه کشی به سایت دیوار مراجعه و پس از واریز پول به صورت اینترنتی و به طور کامل وجه را پرداخت کرده است و از زمان تحویل دستگاه نیز مدت زیادی گذشته است. در تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا از طریق مبادی مربوطه، مشخص گردید مبلغ واریز شده به شماره حسابی که متعلق به شخصی با هویت معلوم با آدرس مشخص است.
وی گفت: در ادامه بررسی‌های صورت گرفته و برای دستگیری و توضیح در خصوص پاره‌ای از موضوعات با هماهنگی مقام قضائی به آدرس به دست آمده از متهم اعزام، که در تحقیقات میدانی مشخص گردید آدرس وی صحت نداشته، در تحقیقات میدانی و سپس انجام عملیات فنی موفق به شناسایی شماره تلفن همراه متهم شده و نهایتا موفق شدند موقعیت مکانی وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس بیاورند.
نوروزی افزود: متهم ابتدا قصد کتمان حقیقت را داشته اما پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود در پرونده به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت که قصدش از انجام این کار بزرگ نشان دادن خود نزد دوستانش بوده است.
رئیس پلیس فتا بهارستان با اشاره به اینکه در خریدهای آنلاین سعی نمائید وجه پرداختی را بعد از دریافت کالا پرداخت کنید به شهروندان توصیه‌کرد: هیچ گاه خریدهای اینترنتی خود را از سایت‌ها و وبلاگ‌های غیر رسمی و نامعتبر انجام ندهند تا در ادامه دچار مشکلات این چنینی نشوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟