عامل قتل عام 5 نفر در اراک فراری است / او از زندان مرخصی گرفته بود+عکس

به گزارش رکنا، عامل تیراندازی و قتل Murder Murder های امروز در اراک که با انگیزه انتقام جویی شخصی اقدام به تیراندازی کرده بود شناسایی شده و به سرعت دستگیر خواهد شد. عامل تیراندازی و قتل های امروز اراک، سال گذشته به جرم Crime حمل مقدار قابل توجه مواد مخدر Drugs زندانی Prisoner می شود و با اطلاع از احتمال اعدام execution با گرفتن مرخصی، از زندان Prison خارج می شود و اقدام به انتقام جویی می کند. قاتل The Murderer در قتل های امروز، از سلاح های گرم کلاشینکف و کلت و سلاح سرد قمه استفاده کرده است.

قاتل صبح امروز به قصد انتقام جویی با حمله به یک منزل مسکونی دو نفر را که علیه او شهادت داده اند، به ضرب گلوله می کشد.

او به سرعت به محله دیگری از شهر اراک رفته و همسر صیغه ای و کودک خردسالش را نیز به قتل می رساند.

در جریان این حادثه عجیب یک مامور نیروی انتظامی به شهادت رسیده و ۴ نفر دیگر نیز زخمی می شوند که حال یکی از آنها وخیم است.ضارب با خودروی سمند متواری است.

به گفته منابع بیمارستانی حال دو نفر از مجروحان حادثه وخیم است و در اتاق عمل در حال مداوا هستند. در بین جان باختگان یکی از پرسنل نیروی انتظامی به همراه مادر و خواهرش دیده می شود.

⚫️ تکمیلی / حادثه تیراندازی در اراک

به گفته منابع بیمارستانی مجروحان حادثه تیراندازی امروز یک پسر نوجوان 15 ساله، دختر 25 ساله و دو پسر جوان 33 و 35 ساله هستند که در این میان حال دختر 25 ساله و پسر 33 ساله وخیم گزارش شده است.

دو تن از مجروحان حادثه امروز همچنان در اتاق عمل هستند و تلاش برای بهبود آنها ادامه دارد

 اطلاعات بیشتر را تا دقایقی دیگر در رکنا بخوانید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 237315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟