پاتک پلیس به دزدان و سوداگران مرگ غرب استان تهران+عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ فریدون مکرمی اصل فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اعلام این خبر گفت: صبح امروز طرح کنترل مجرمان رهاشده و پاکسازی مناطق آلوده توسط ماموران انتظامی در شهرستان شهریار به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح 22دستگاه خودرو سواری ، 16 دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و از45 دستگاه خودرو و37 دستگاه موتورسیکلت استعلام و5 دستگاه خودروی سرقتی نیز کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اجرای این طرح، به 18صنف فاقد پروانه کسب اخطاریه پلمپ و از 21 مورد صنف بازدید صورت گرفت و 12نفر سارق دستگیرو 13 فقره انواع سرقت Stealing کشف شد.

سرهنگ مکرمی اصل گفت: با اجرای این طرح 17 نفر توزیع کننده موادمخدر دستگیر و مقداری مواد مخدر Drugs کشف و 16نفر معتاد Addicted تابلو و خطرناک جمع آوری شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار یادآور شد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، جمع آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش در جهت آسایش مردم از اولویت های پلیس شهریار است.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟