عکس عامل قتل عام اراک را ببینید / دادستان از مردم کمک خواست +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 5.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

 

قتل عام اراک

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در راستای پرونده قتل عام 2 برادر اراکی گفت: برابر هماهنگی های  انجام شده با مرجع قضایی مجوز انتشار عکس قاتل فراری به نام «عباس صحرایی» صادر شده است.

حسینی طاهری، دادستان اراک نیز  با درخواست از شهروندان در خصوص شناسایی وی افزود: در صورت هر گونه اطلاع از مخفیگاه قاتل مراتب از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام شود.

به گزارش رکنا، حسینی طاهری، دادستان اراک با اعلام اینکه قاتل The Murderer پس از وقوع جنایت Crime از محل حادثه Incident گریخته و تلاش ها برای  دستگیری او ادامه دارد، گفت: ریشه این حادثه به اختلاف قبلی میان این خانواده ها بر می گردد، بطوری که سال گذشته این فرد به اتهام ایراد صدمه بدنی عمدی در جریان یک نزاع دستگیر و روانه زندان Prison می‌شود.
دادستان اراک با اعلام اینکه در آن درگیری متاسفانه یک نفر به قتل Murder می رسد، گفت: عامل حادثه امروز، پس از آن درگیری به جرم Crime ایراد صدمه بدنی عمدی دستگیر و روانه زندان می شود و پس از یک سال، در تاریخ دوازدهم دی ماه امسال با قرار وثیقه دویست میلیون تومانی آزاد می شود.
وی افزود: بر اساس تحقیقات و اطلاعات اولیه، این شخص پس از آزادی، از سوی خانواده و بستگان به عنوان عامل ایجاد نابسامانی و مشکلات در خانواده مورد شماتت قرار می گیرد و فشار نیز از سوی خانواده مقتول درگیری سال گذشته به خانواده آن ها بوده که باید از شهر اراک کوچ کنند و بروند، مجموعه این فشارها و بگو مگو ها گویا موجب سکته پدر متهم و در نهایت وارد آمدن فشار روحی مضاعف بر روی متهم و در نتیجه حمله مسلحانه به خانواده های مرتبط و شاهد در حادثه سال قبل و کشته شدن شش نفر می شود.
بر اساس این گزارش و به نقل از دادستانی کل کشور، حسینی طاهری تاکید کرد: قاتل صبح امروز با یک اسلحه کلاشینکف ابتدا به سراغ خانواده ای می رود که در ماجرای سال قبل به عنوان شاهد با پلیس Police همکاری کرده و موجب دستگیری وی شده بودند. در آنجا با شلیک گلوله چهار نفر را به قتل می رساند و سپس به  سراغ خانواده ای می رود که در جریان نزاع سال قبل یک نفر از آن ها توسط فرد همراه او کشته شده بود. در آنجا نیز پدر و مادر آن خانواده را به قتل می رساند و در این میان دو نفر نیز مجروح می شوند.
به گفته دادستان اراک قاتل که فردی 26 ساله بوده هم اکنون متواری است و تلاش ها برای دستگیری او ادامه دارد.

بنا به این گزارش، صبح امروز در حادثه تیر اندازی در شهر اراک 5 نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند که دو نفر در تحقیقات پلیس دستگیر و قاتل  "عباس صحرایی" از صحنه قتل متواری شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

فوری / قاتل 6 زن و مرد اراکی در ملاعام اعدام شد / فیلم و عکس از صبح امروز اعدام

گزارش تصویری از اعدام قاتل اراک با طناب زرد در ملاعام / ساعت 7 صبح اجرا شد

 

 

 

 

 

کدخبر: 237463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟