مرد جوان برای آنکه راز قتل را مخفی کند، خودزنی کرد تا مسیر تحقیقات را تغییر دهد و وانمود کند که قاتل قصد قتل او را هم به عنوان یک شاهد داشته است. اما تلاش ماموران خیلی زود راز این موضوع را فاش کرد و دست قاتل جوان را رو کرد.

مردی که دو نفر را به قتل Murder رسانده بود و سعی داشت جنایات را به گردن یکی از اقوام مقتولان بیندازد. متهم جوان هم که دستش را رو شده می دید به ناچار لب به اعتراف گشود و از جزئیات قتل هایش گفت.

چرا قتل ها را انجام دادی؟

با قربانیان دوست بودم اما مدتی بود که سر مشکلات قبلی باهم درگیر شده بودیم. برای همین تصمیم گرفتم از آنها انتقام بگیرم و تنها راه انتقامگیری قتل آنها بود.

نقشه قتل آنها را چطور طراحی کردی؟

روز حادثه Incident به بهانه تفریح آنها را به خارج از روستا کشانده و با شلیک گلوله، هر دو نفرشان را به قتل رساندم

چرا خودزنی کردی؟

من تلاش کردم تا هویتم برملا نشود اما از آنجایی که دورا دور با خانواده مقتولان در تماس بودم و متوجه شدم که پلیس Police به من نزدیک شده، تصمیم گرفتم خودزنی کنم و این موضوع را به گردن یکی از اقوام یکی از قاتلان فرضی بیندازم تا تحقیقات به سمت او منعطف شود و من از اتهام قتل ها فرار Escape کنم. به همین دلیل نقشه دیگری طراحی کردم، نقشه ای که اگر طبق خواسته من پیش می رفت امکان نداشت راز جنایات ها برملا شود. اما متاسفانه پلیس دست مرا خواند و من مجبور شدم واقعیت را برملا کنم.

نقشه دومت را چطور انجام دادی؟

نوبت اجرای نقشه جدیدم شد، به محلی خلوت رفتم و اطراف را به دقت بررسی کردم. وقتی مطمئن شدم که کسی در آن اطراف نیست اسلحه کلت کمری که با آن دو جنایت Crime را انجام داده بودم را از داخل پیراهنم بیرون آوردم و به طرف خودم شلیک کردم. صدای شلیک گلوله اهالی محل را به خیابان کشاند و آنها مرا به بیمارستان بردند. حالا نوبت آن بود که با معرفی بی گناهی؛ قتل ها را به گردن دیگری بیندازم.

فکر می کردی دستت رو شود؟

حتی یک درصد. من یک قاتل The Murderer به پلیس معرفی کرده بودم، قاتلی که اسلحه اش همان اسلحه ای بود که با آن دو قتل دیگر صورت گرفته بود. نقشه من مو لا درزش نمی رفت و فکر همه چیز را هم کرده بودم. اما نمی دانم پلیس چطوری موفق شد تا بی گناهی او را خیلی زود ثابت کند و مدارک گناهکار بودن مرا نشان دهد.

حالا پشیمانی؟

کسی که قتل انجام داده مگر می شود پشیمان نباشد. به خاطر یک تصمیم اشتباه زندگی خودم و دو قربانی را سیاه کردم. از مرگ می ترسم و خیلی سعی کردم از مجازات دو جنایت فرار کنم اما حالا باید منتظر مجازات باشم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 237473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟