او که همراه همسرش به دادگاه خانواده رفته، در این باره به قاضی Judge گفت: دو سال است ازدواج کرده‌ام. در این مدت یک بار هم خانه و زندگیمان را مرتب و تمیز ندیدم. همیشه همه جا کثیف بوده است. این زن به خانه و زندگی مان نمی‌رسد. هیچ جا را تمیز نمی‌کند. همیشه من باید آن‌قدر غر بزنم تا شاید کمی آن هم به صورت سطحی خانه را تمیز کند. همسرم خانه دار و تمیز نیست و به خانه‌اش اهمیت نمی‌دهد.

در این مدت خیلی سعی کردم کاری کنم تا سارا کمی مرتب و تمیز باشد، اما فایده‌ای نداشته و همیشه نامرتب بوده است. حتی به خودش هم نمی‌رسد. همین موضوع باعث شده کم کم از او فاصله بگیرم. تا جایی که دیگر نمی‌خواهم در کنارش زندگی کنم. از رفتارهای این زن شلخته خسته شده‌ام و دیگر نمی‌خواهم در میان شلوغی و کثیفی زندگی کنم. برای همین تصمیم به جدایی گرفته‌ام.

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: داوود موضوع را زیادی بزرگ کرده است. احساس می‌کنم به دنبال بهانه‌ای برای جدایی از من می‌گردد. چون من همیشه سعی و تلاشم را برای خانه داری می‌کنم و هیچ‌وقت خانه ام در این حدی که شوهرم می‌گوید کثیف نبوده است. فقط چون در خانه پدری ام هیچوقت کار نکرده و کارهای خانه را بلد نبودم الان برایم کمی سخت است. برای همین همیشه به داوود می‌گویم کارگر بگیریم تا در کارهای خانه به من کمک کند. ولی او حرفم را گوش نمی‌دهد و به جای کمک مرتب از وضعیت خانه ایراد می‌گیرد. هر شب که از سرکار برمی گردد کل خانه را بررسی می‌کند و اگر کوچک‌ترین کثیفی را ببیند اعتراض می‌کند و دعوا به راه می‌اندازد. برای همین من هم دیگر نمی‌خواهم در کنارش زندگی کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 237475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟