برای یک مادر، هیچ چیز وحشتناک تر از تولد زود هنگام و غیر منتظره نوزادش نیست.شانس این مادر 29 ساله، ریانون شیدس اهل بدفورد، انگلستان این بود که پزشکان سریع به یک راه حل عالی برای نجات زندگی دخترش که بسیار زودتر از موعد به دنیا آمده بود برسند.

نوزاد نارس

اوایل سال جاری، شیدس یک دختر کوچک24 هفته ای به نام امیلی را به دنیا آورد که به طور طبیعی داخل کیسه آمنیوتیک اش بود. در حالی که او نگران زنده ماندن دخترش بود، پزشکان تصمیم گرفتند که او را داخل یک کیسه پلاستیکی ساندویچ نگه دارند تا جای او گرم و امن باشد.

زنده نگه داشتن نوزاد شش ماهه در کیسه ساندویچ

این دختر بچه زمانی که شش ماهه به دنیا آمد فقط 1.2 پوند وزن داشت. "من حتی نمی توانم درک کنم که او چقدر کوچک بود، زمانی که او را در آغوش گرفتم متوجه وخامت اوضاع شدم،" ریانون شیدس گفت. "او یک جنگنده کوچک بود و حتی سعی می کرد به محض تولد خودش نفس بکشد."با کمک دوست پسرش، فان هندرسون، 30 ساله، شیدس یک وبلاگ برای کمک به سایر والدینی که در وضعیت مشابه قرار دارند راه اندازی کرد تا به آنها کمک کند.

خانواده نوزاد نارس انگلیسی 2

دختر 4 ساله ریانون، الکساندرا به خواهر نوزاد خود یک خرس عروسکی بسیار بزرگتر از نوزاد داد تا از امیلی در انکوباتور محافظت کند.

در وبلاگ خودش، این مادر نوشت که دخترش پس از چند روز بدون دستگاه تهویه شروع به نفس کشیدن کرده است و همه چیز به آرامی در حال بهتر شدن است.

الکسندرا

"این یک ترن هوایی احساسات از آن لحظه بود، نگرانی از افزایش وزن او وجود داشت، او فقط 560 گرم وزن داشت و او نیز برای زنده ماندن هشت بار انتقال خون نیاز داشت،" او گفت "او در هفته 36 مبتلا به عفونت معده شده بود"

به لطف موسسه خیریه فوق العاده Sick Children’s Trust به مدت پنج هفته، مادر هر روز با نوزاد خود در NICU بود.

"و اگر چه جدا شدن از فان و الکساندرا افتضاح بود، من همیشه مثبت فکر می کردم و می گفتم که ما در آینده نزدیک خانواده خواهیم شد" در نهایت، پس از حدود سه ماه و نیم ماندن در بیمارستان، امیلی در نهایت بدون اکسیژن یا لوله تغذیه توانست زنده بماند و به خانه آمد.

شیدس گفت: "او در حال حاضر هنوز کوچک است، او در مقایسه با زمانی که ما برای اولین بار در ماه جولای او را دیدیم بزرگ شده است".

"هنگامی که ما در بیمارستان بودیم، ما او را با وزن خرس عروسکی خواهرش مقایسه می کردیم، و او به همان اندازه بود، اما در حال حاضر او بسیار بزرگتر استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 237602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟