به گزارش رکنا، ساعت 20:30 دقیقه سه شنبه 21 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 11 ولیعصر در جریان مرگ زن جوانی مسیر ورودی به آبادان نرسیده به ترمینال بیرون شهر قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن جوان زهرا 37 ساله است و در خرمشهر زندگی می کند و جالب اینکه زن جوان قصد عبور از اتوبان را داشته که در سناریو یک تصادف Crash به کام مرگ فرو رفته است و عامل این تصادف مرگبار از محل فرار Escape کرده بود.

در ادامه تحقیقات با توجه به اینکه محل حادثه Incident جایی برای عبور عابرپیاده نیست تجسس های فنی کلید زده شد و ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که زهرا در کار خرید و فروش ارز فعالیت داشته است.

در گام بعدی خانواده زهرا هدف تحقیق قرار گرفتند و مشخص شد که زهرا به خاطر کارش چند بار از سوی چند نفر تهدید به مرگ شده است.

پدر زهرا به ماموران گفت: دختر م بارها از سوی افراد مختلف تهدید به مرگ شده است و احتمال می دهیم این سناریوی تصادف مرگبار، ساختگی باشد.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده در این مرحله تیمی از ماموران پلیس Police آگاهی آبادان برای تحقیقات ویژه و شناسایی عامل این تصادف مرگبار وارد عمل شده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 237631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟