دستگیری دو نفر از عوامل قتل عام 8 تن در ایرانشهر

به گزارش رکنا، خانی، دادستان ایرانشهر از دستگیری دو نفر از عوامل قتل Murder عام 88 نفر در ایرانشهر خبر داد.
20 دی ماه خبری مبنی بر قتل عام Massacre هشت نفر در ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان منتشر شد. سردار حسین رحیمی رئیس پلیس Policeاستان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این حادثه Incident گفت: ساعت 122 ظهر ماموران پلیس در تماس کارمند اداره بهداشت در جریان وقوع جنایتی خونین در روستای نصرآباد ایرانشهر قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل آن ها با جسد خونین پنج کودک، دو زن و یک مرد روبرو شدند. 
وی ادامه داد: کارمند اداره بهداشت در تحقیقات اولیه ادعا کرد زمانی که برای تزریق واکسن هپاتیت به روستا آماده متوجه باز بودن در شده و پس از ورود به خانه با این اجساد روبرو شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده است.
فردای روز حادثه دادستان ایرانشهر گفت: این هشت نفر در ساعات اولیه صبح با شلیک گلوله و در خواب به قتل رسیده‎‎اند.
وی از تشکیل پرونده برای بررسی این موضوع خبر داد و گفت: دادستانی و نهادهای مسئول با جدیت پای کار هستند و تیمی از پلیس آگاهی مرکز استان سیستان و بلوچستان برای بررسی ابعاد و جزئیات این حادثه در محل وقوع حادثه حاضر شده‌اند.
خانی تصریح کرد: پوکه‎هایی از فشنگ‌های اسلحه در صحنه قتل کشف شده که برای بررسی و کارشناسی به آزمایشگاه تشخیص جنایی پلیس آگاهی فرستاده شد تا چنانچه در صحنه درگیری مشابهی از آن استفاده شده باشد از آن طریق قاتل The Murderer یا قاتلین شناسایی شود و به نوعی از این طریق پرونده تا حدودی پیش رفته و به ابعاد و جزئیات ماجرا روشن شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237712 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟