چهارشنبه در اراک چه گذشت؟ / بازجویی از قاتل بی رحم و آخرین گفته های بازپرس پرونده+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 97.78M | مدت زمان ویدیو: 00:09:09

به گزارش رکنا، عباس، عامل قتل Murder عام اراک پس از آزادی Freedom از زندان Prison با وثیقه 200 میلیونی به همرا برادر خود نقشه شومی می کشد.

آزادی از زندان و نقشه برای انتقام

عباس سال گذشته به اتهام مشاکت در قتل یکی از دوستان خود به همراه فردی به نام فریبرز  دستگیر شد، اما مشخص شد که مقتول با ضربه چاقوی فریبرز کشته شده و ضربه ای که عباس به سر مقتول زد سبب مرگ وی نشد.
عباس پس از گذشت یک سال موفق شد تا با قرار وثیقه 200 میلیونی از زندان به طور کاملا قانونی خارج شود. اما عباس پس از آزادی در آتش انتقام غرق شده بود و به همراه برادر خود نقشه انتقام از کسانی را که موجب شده بودند او یک سال در زندان بماند، کشید.

نخستین قربانی انتقام عباس، پلیس و خانواده اش

سحرگاه روز چهارشنبه عباس به همراه برادرش به خانه خانواده معصومی، در خیابان انقلاب شهر اراک رفت و پس از اینکه با اجازه صاحب خانه وارد شد پنج عضو این خانواده را به رگبار بست، که سه تن از آن ها در محل جان باختند. علی معصومی، یکی از اعضای این خانواده فردی بود که در جریان دستگیری عباس در سال گذشته به اتهام قتل نقش داشت. 35 دقیقه پس از این حادثه Incident دو مجروح به بیمارستان منتقل شدند.

جنایت دوم در خیابان سی متری رقم خورد 

یک ساعت پس از جنایت Crime اول جنایت دیگر در خیابان سی متری اراک رقم می خورد که بانی آن عباس معصومی بود. خانواده سروری، اولیای دم فردی بودند که  فرزندشان با مشارکت عباس به قتل رسیده بود. در این جنایت گلوله های اسلحه عباس جان دو تن از اعضای این خانواده را گرفت و دو تن از آن ها را نیز به شدت زخمی کرد و با خودرو سمند از محل گریخت.
26 دقیقه پس از این جنایت دو مجروح این خانواده به همان بیمارستانی که اعضای خانواده معصومی منتقل شدند، منتقل می شوند.

عباس برای چه در زندان بود؟

حوالی ساعت 9 بود که اولین خبرها در خصوص این جنایت هولناک در اراک از رسانه ها منتشر شد. در اولین خبرهایی از این جنایت هولناک گفته شد که عامل این قتل عام، قاچاقچی Smuggler مواد مخدر Drugs بوده است و با خروج از زندان قصد انتقام از کسانی را داشته که موجب شده اند تا او دستگیر شود اما این خبر تکذیب شد و اعلام شد که عباس به اتهام مشارکت در قتل به زندان افتاده است.
ساعت 9:15 اعلام می شود که حال دو تن از مجروحان این دو جنایت هولناک وخیم است و سه نفر از چهار زخمی در اتاق عمل به سر می برند.

برادر قاتل فراری دستگیر شد

حوالی ساعت 11 بود که خبر دستگیری برادر عباس توسط پلیس Police اعلام شد و چند دقیقه بعد رئیس بیمارستان ولیعصر اعلام کرد که حال دو تن از مجروحان به  شدت وخیم است و دو ساعت بعد یکی از مجروحان فوت کرد. چند دقیقه پس از اینکه تعداد جانباختگان این جنایت به شش تن رسید، به تعداد دستگیر شدگان نیز اضافه شد و یک تن دیگر که رابط قاتل The Murderer فراری بود دستگیر شد.

انتشار تصویر عباس

دو ساعت بعد تصویر عباس در رسانه ها منتشر شد و پلیس از مردم خواست تا برای دستگیری وی با پلیس همکاری کنند.
ساعتی بعد خبری در شبکه های اجتماعی منتشر می شود مبنی بر اینکه عباس خودکشی کرده است که این خبر توسط مقامات قضائی و انتظامی اراک تکذیب شد.

عباس دستگیر شد

تلاش های پلیس برای دستگیری عباس ادامه داشت و همه مردم و رسانه ها در انتظار خبر دستگیری این قاتل مسلح بودند که دقایقی پس از ساعت هشت شب خبر دستگیری عباس در حوالی پل Bridge خیبر اراک منتشر شد.
در تحقیقات پلیسی مشخص شد که عباس قصد داشت تا با گرفتن پول از یک آشنا به تهران فرار Escape کند اما در دام ماموران افتاد و نتوانست از عدالت بگریزد.

شبی سخت برای کارآگاهان

شب چهارشنبه آغاز یک شب سخت برای کارآگاهان اراکی و پی بردن به اسرار پیچیده جنایات این پرونده بود، زیرا عباس در گفته های خود بارها و بارها دچار تناقض گویی شد و هر بار حرف جدیدی به کارآگاهان زد. با این حال صبح روز پنجشنبه یک منبع آگاه به رکنااعلام کرد که عباس با زدن زنگ وارد خانه مقتولان شده است.

اظهارات شوکه کننده عباس

در ادامه بازپرس ویژه قتل از جزئیات و ابهامات این پرودنده پرده برداری کرد و اظهارات عجیب عباس را اعلام کرد و گفت: متهم علت به قتل رساندن خانواده سروری، که اولیاء دم فردی هستند که پارسال کشته شده بود را اهانت برخی اعضای خانواده مقتول به مادرش عنوان کرده است در حالیکه این انگیزه را تا زمان آزادی اش از زندان در هیچ کجا مطرح نکرده است.
وی افزود: قاتل در خصوص انگیزه اش از قتل اعضای خانواده معصومی گفته است: من قبلا خواستگار خانمی از خانواده معصومی بودم و پس از آزادی از زندان می خواستم با او ازدواج کنم اما خانواده اش موافقت نکردند.
بازپرس با اشاره به اینکه متهم گفته است، هر کسی به من خیانتی کند، او را خواهم کشت، گفت: طبق اعتراف وی همین انگیزه باعث شده که به خانه معصومی مراجعه و هر کسی را که در خانه حضور داشته است را به قتل هدف قرار دهد.
بازپرس ادامه داد: از نظر قضایی این ها نمی تواند انگیزه قتل باشد و بنابه تحقیقات انگیزه انتقام جویانه بوده است.

واکنش مسئولان 

با این حال تحقیقات در مورد این پرودنده همچنان ادامه دارد و مردم و مسئولان می خواهند هر چه سریع تر عامل اصلی جنایت هولناک صبح چهارشنبه در اراک به سزای عملش برسد و مجازات شود. وزیر کشور که روز گذشته به اراک سفر کرده بود در خصوص این جنایت واکنش نشان داد و گفت: این حادثه به خاطر حس انتقام جویی غلط رخ داد و انتظار این است که مسئولان قضایی با سرعت به پرونده رسیدگی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز در این خصوص گفت: ان شاءالله دستگاه قضایی مراحل رسیدگی به پرونده و هماهنگی با تهران را به سرعت انجام دهد و قاتل را در اسرع وقت در محل وقوع جرم Crime به مجازات برساند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 237732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟