شرور زندان و قاتل مرد میوه فروش صبح امروز اعدام شد+ عکس

به گزارش رکنا، آبان ماه سال 89 بود که در حوالی ورامین داریوش 32 ساله کشته شد. داریوش که قصد میانجیگری و ایجاد مصالحه بین احسان، خواهر زاده زنش و فرد دیگری به نام اتابک را داشت زمانی که موفق به جدا کردن دو طرف نشد، ناگهان اتابک چاقویی به طرف داریوش پرتاب کرد که به پشت سر داریوش فرو رفت.

در ادامه داریوش زمانی که بیمارستان رسید، در حالی که در انتظار به دنیا آمدن سومین دخترش بود فوت کرد و بلافاصله اتابک دستگیر شد. عامل جنایت Crime پس از محاکه در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد و این حکم به تأیید قضات دیوانعالی کشور نیز رسید. دو دختر دیگر داریوش که یکی از آن ها 9 ساله و دیگری 12 ساله هستند از حق قصاص خود گذشتند اما پدر و مادر دایوش از حق خود نگذشتند و با پرداخت دیه سایر اولیا دم خواهان قصاص متهم هستند. برادر مقتول در گفت وگو با خبرنگار رکنا گفت: پس از این حادثه Incident تلخ مادرم چشمانش را از دست داد و پدرم نیز فلج شد.
وی ادامه داد: در تمام طول این مدت اتابک دست از کارهای شرارت آمیزش نکشید و حتی در زندان Prison نیز به شرارت می پردازد، با این حال ما راضی به ریخته شدن خون کسی نیستیم اما این فرد همچنان به کارهای شرارت آمیز خود ادامه می دهد و هیچ تضمینی وجود ندارد در صورت رضایت و آزادی Freedom از زندان کارهای شرارت آمیز خود را از سر گیرد. 
ساعت پنج صبح امروز، اتابک به پای چوبه دار برای اجرای حکم قصاص رفت و در زندان شهید رجایی کرج به دار مجازات آویخته شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 237746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟