جزئیات دستگیری عاملان قتل عام 8 عضو خانواده در ایرانشهر+عکس تلخ قربانیان خردسال

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس Police Police سیستان و بلوچستان در راستای این خبر گفت: در پی قتل Murder Murder هشت نفر از اعضای دو خانواده در تاریخ 20 دی امسال در روستای نصیر آباد شهرستان ایرانشهر، اقدامات و فعالیت های کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان آغاز شد. در حالیکه هیچ ردی از متهمان وجود نداشت، ماموران پلیس در بین تحقیقات از اهالی روستا به دو پسرخانه 26 و 27 ساله مظنون شده و آنها را امروز دستگیر کردند. 

وی ادامه داد: این دو متهم در بازجویی های اولیه به دخالت در قتل اعتراف کرده اما مدعی شدند قاتل اصلی مرد جوانی است که در حال فرار به پاکستان است. 

به گفته رئیس پلیس سیستان وبلوچستان، با اعترافات این دو متهم، تیم های ویژه پلیس آگاهی استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) به میرجاوه اعزام و توانستند متهم را که قصد داشت با موتور سیکلت به پاکستان فرار کند، دستگیر کنند. 

وی با اشاره به اینکه همدست دیگر این متهمان پس از ارتکاب این جنایت با یک دستگاه موتورسیکلت به شهرستان میرجاوه متواری و قصد فرار Escape Escape به کشور پاکستان را داشت، گفت: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده متهم دیگر این پرونده را نیز در شهرستان میرجاوه شناسایی و وی را به همراه یک قبضه سلاح کلاش مقادیری مهمات در مخفیگاهش به همراه سه فرد دیگری که در فرار و نگهداری وی فعالیت داشتند دستگیر کردند. 

وی در مورد اعترافات قاتل گفت: متهم در بازجویی های اولیه مدعی شد شوهر خواهر صاحبخانه در قتل پدر و برادرش دست داشته و برای اینکه از آنها انتقام بگیرد همه اعضای خانواده این فرد را به رگبار بسته است. عامل این جنایت ادعا کرد دو متهم دستگیر شده  دیگر که در این رابطه دستگیر شده اند، هیچ ارتباطی با قتل ندارند و تنها در صحنه جنایت حاضر بوده و این فرد به تنهایی به مقتولان شلیک کرده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 237776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟