نقشه شوم دو جوان تهرانی برای همسر دوم جد پدری +عکس

 ساعت 14:30 بعد از ظهر هفتم دیماه امسال  ماجرای  یک سرقت خشن از خانه ای  در منطقه خلیج فارس  به کلانتری 179 اعلام شد ؛ با حضورتیمی از پلیس در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که سرقت از یک خانه ویلایی قدیمی متعلق به  پیرمرد 80 ساله انجام شده و دزدان پس ازسرقت طلاجات متعلق به همسر مالباخته ، اقدام به شکستن دست راست این پیرزن 80 ساله کرده و پس از آن متواری شده اند .

ردیابی دزدان خشن با دستور قاضی Judge رضوانفر ، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 18 تهران ،  در اختیار پایگاه پنجم پلیس Police آگاهی تهران قرار گرفت .

کارآگاهان پایگاه پنجم  با حضور در محل سرقت Stealing ، به تحقیق از مالباخته پرداختند پیرمرد وحشتزده در خصوص نحوه ورود دزدان به داخل منزلش به کارآگاهان گفت : "به همراه همسرم داخل خانه نشسته بودیم که زنگ خانه به صدا درآمد ؛ به در خانه مراجعه کردم که به محض باز کردن در ورودی ، ناگهان دو نفر با صورت های پوشیده وارد خانه شدند و مرا در حالیکه دهانم را گرفته بودند ، کشان کشان به داخل ساختمان بردند ".

مالباخته در خصوص نحوه ارتکاب سرقت توسط سارقان نقاب پوش نیز به کارآگاهان عنوان داشت : "دزدان پس از بستن دست و پای من ، به سراغ همسرم رفتند و دست و پای او را نیز بسته و روی زمین دراز کردند ؛ این دو نفر ، بی آنکه حتی کلمه ای در خصوص محل نگهداری وجوه نقد داخل خانه از من و یا همسرم داشته باشند ، اقدام به بریدن طلا و جواهرات با همسرم کردند ؛ در حالیکه همسرم هیچگونه مقاومتی در برابر آنها انجام نداده بود ، بی هیچ دلیلی یکی از دزدان اقدام به شکستن دست راست همسرم کردو به سرعت از خانه خارج شدند .

با توجه به شیوه و شگرد دزدان در سرقت ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سرقت باید توسط افراد مرتبط با مالباخته انجام شده باشد پس تحقیقات از بستگان و اطرافیان مالباخته در دستور کار  قرار گرفت .

کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی اطلاع پیدا کردند که مالباخته حدودا دو سال پیش و پس از فوت همسر اولش ، ازدواج مجدد کرده و در واقع همسر کنونی اش ، همسر دوم  وی است.

تحقیقات برای شناسایی دزدان نقاب پوش همچنان در دستور کار قرار داشت تا سرانجام با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از بستگان مالباخته به نام "سعید . ع"  22 ساله به عنوان یکی از دزدان نقابدار شدند ؛ خانه سعید در شهرستان کرج شناسایی ، در ساعت 11 شب 23 دیماه دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران منتقل شد . "سعید" در ابتدا منکر هرگونه اطلاع از سرقت و یا مشارکت در آن شد اما در ادامه ی تحقیقات لب به بیان حقیقت گشود و اعتراف کرد که سرقت را به همراه یکی از بستگان نزدیک شاکی پرونده به نام "ناصر . ن"  22 ساله  انجام داده است ؛ بلافاصله مشخصات ناصر از سوی شاکی مورد شناسایی قرار گرفت و گفت که ناصر فرزند نوه اش ( نتیجه ی مالباخته ) است.

با شناسایی خانه"ناصر" در منطقه تهرانسر ، او نیز در همان روز دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران منتقل شد .

ناصر پس از مواجهه حضوری با همدستش ، در خصوص انگیزه سرقت و شکستن دست پیرزنپرونده به کارآگاهان گفت : "پس از فوت مادربزرگ ، پدربزرگ با زن دیگری ازدواج کرد و به نوعی زن دیگری را جایگزین مادربزرگ کرده و همین موضوع باعث کینه به دل گرفتن من از این زن شد ؛ در واقع انگیزه سرقت و شکستن دست این زن صرفا برای انتقام گیری از این زن انجام شد ".

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی ، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران  ، با اعلام این خبر گفت : " با تکمیل تحقیقات در خصوص پرونده ، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم صادر و هر دو متهم در اختیار دستگاه محترم قضایی قرار گرفتند " .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟