قاتل بلوار معلم در شیراز دستگیر شد

سردار حیدر عباس‌زاده رئیس پلیس استان بوشهر گفت: ماموران انتظامی استان بوشهر با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی زمینه کاهش تخلفات خشن را فراهم کرده‌اند و این در حالی است که بروز هر گونه تخلف در کوتاه‌ترین زمان کشف می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های تخصصی کشف جرائم در استان بوشهر فعالیت شبانه‌روزی دارند تصریح کرد: با برقراری امنیت پایدار با مشارکت همگانی مردم با پلیس بروز هر گونه تخلف در استان بوشهر در اسرع وقت کشف و با متهمان بصورت قاطع برخورد می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری قاتل The Murderer فرد برازجانی با تلاش پلیس استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: فردی که با ضربات چاقو سبب مرگ مرد 35ساله برازجانی شده بود با تلاش پلیس استان بوشهر در شیراز دستگیر شد.

عباس‌زاده با بیان اینکه این فرد 5 روز قبل با فردی در برازجان درگیر می‌شود افزود: 5 روز قبل مرد 35ساله‌ای که در بلوار معلم شهر برازجان بر اثر درگیری با ضربات چاقو مصدوم شده بود پس از انتقال به بیمارستان شهیدگنجی برازجان بر اثر شدت جراحات فوت می‌کند.

وی با اشاره به حضور به موقع پلیس در صحنه اتفاق تصریح کرد: پس از بررسی میدانی کارشناسان پلیس آگاهی استان بوشهر در محل حادثه Incident و انجام تحقیقات گسترده هویت قاتل که پس از حادثه متواری شده بود شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف مخفیگاه قاتل در شیراز خبرداد و گفت: با پیگیری‌های مستمر پلیسی مخفیگاه قاتل در شهر شیراز شناسایی و با اعزام کارآگاهان پلیس آگاهی شب گذشته قاتل در مخفیگاهش دستگیرشد.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه قاتل به بوشهر منتقل شده گفت: قاتل در باز جویی‌ها ضمن اعتراف به بزه ارتکابی اختلاف قبلی با مقتول را عامل قتل Murder عنوان کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟