سعیده را به خانه ام دعوت کردم ولی در آشپزخانه کنترلش را از دست داد و ...+عکس

به گزارش رکنا، جلیل 42 ساله عصر بیست و پنجم دی ماه 93 همسر سابقش به نام سعیده را در خانه اش در حوالی میدان امامت خفه کرد و با باز گذاشتن شیرهای گاز خانه دست به خودکشی زد اما معجزه آسا زنده ماند. وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللی و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه پدر و مادر سعیده در جایگاه ویژه ایستادند و برای داماد سابقشان حکم قصاص خواستند.

وقتی جلیل در جایگاه ویژه ایستاد ،گفت: من و همسرم از همان ابتدای زندگی با هم اختلاف داشتیم. به دنیا آمدن پسرمان هم اوضاع را بدتر کرد. پسرمان آرش 3 ساله بود که سعیده غیابی از من جدا شد و حضانت فرزندمان را به عهده گرفت. در این مدت بارها از او خواسته بودم تا سرزندگی برگردد اما قبول نمی کرد تا اینکه آرش 7ساله شد و ما به دادگاه رفتیم تا دادگاه درباره حضانت او تصمیم بگیرد. وقتی سعیده را در دادگاه دیدم به او گفتم هنوز او را دوست دارم و می خواهم با او زندگی کند. از آن روز به بعد ارتباط ما بار دیگر با هم اغاز شد.

وی در تشریح جزییات درگیری مرگبار گفت: آن روز سعیده را به خانه ام دعوت کردم تا با او صحبت کنم. مشروب خورده و مست بودم که به او گفتم بهتر است بار دیگر با هم ازدواج کنیم اما قبول نکرد. او گفت بار دیگر حضانت پسرمان را به عهده می گیرد و دیگر اجازه نمی هد او را ببینم. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. می خواستم او را کتک بزنم که فرار Escape کرد وپایش روی سنگ آشپزخانه لیز خورد و به زمین افتاد. من همان موقع بالشتی راروی صورتش گذاشتم و به او گفتم کشتن Killing او برایم راحت است اما بعد از چند دقیقه که بالشت را از روی صورتش برداشتم متوجه شدم نفس نمی کشد.

این متهم که اشک می ریخت گفت: شوکه شده بودم. به همین خاطر شیر گاز خانه را باز گذاشتم تا به زندگی ام پایان دهم. فقط با خواهرم تماس گرفتم و به او گفتم از پسرم مراقبت کند. من خوابیدم و وقتی به هوش آمدم که روز تخت بیمارستان بودم.

من واقعا از قتل Murder همسرم پشیمانم و از خانواده اش می خواهم به خاطر پسرم که حالا 9 ساله است مرا ببخشند یا زودتر اعدامم کنند. من دیگر تحمل این زندگی را ندارم.

پدر و مادر سعیده که حضانت نوه شان را بر عهده دارند به قضات گفتند: آرش پدرش را قاتل The Murderer مادرش می داند و از او می ترسد و نمی خواهد هیچ وقت با پدرش زندگی کند. به همین خاطر حاضر به گذشت نیستیم. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای را صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟