واکنش کودکان به این صحنه های وحشتناک چه خواهد بود + تصاویر (+16 )

مشخصه کشور نروژ را در آب و هوای سرد و مناطق گسترده کوهستانیش باید خلاصه کرد. مناطق کوهستانی، جنگل ها و حاشیه هایی که مملو از گونه های مختلف گوزن بوده و بدلیل همین گستردگی برخی از آنها را همچون گوزن شمالی به حیوانات اهلی و دست آموز تبدیل کرده است.

در این بین مهد کودک های کشور نروژ ملزم به اجرای برنامه ای عجیب و خشن در رابطه با این حیوانات هستند. در برنامه آموزشی آنها واحد کار اجباری آشنایی با روش های شکار و سلاخی گوزن گنجانده شده، امری که برای افراد بزرگسال نیز فعالیتی خشن و سنگین به حساب می آید.

کودکان پنج ساله به اسم بازدید علمی و در حقیقت برای آموزش مراحل کشتار و سلاخی لاشه گوزن ها به این مناطق برده می شوند تا از نزدیک شاهد انجام مراحل کار باشند.

حالا با انتشار تصاویر این آموزش در فضای مجازی، صدای اعتراض عده زیادی بلند شده، مخالفانی که همگی این امر را به نوعی شستشوی مغزی کودکان و عملی دور از انسانیت برای بچه های این سن می دانند.

اما مدیر مهد کودک با خونسردی تمام در جواب تمامی مخالفان گفته که این واحد آموزشی بخشی از برنامه درسی ملی این کشور برای مهد کودک ها است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

5705442_746

 

کدخبر: 238298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟