خانم های تهرانی این زن تبهکار را می شناسید؟+عکس چهره سمیه

ساعت یک ظهر 11 دی ماه سال جاری ، به مأموران پلیس مترو مستقر در ایستگاه دروازه دولت اطلاع داده شد که دو خانم ادر یستگاه با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش رکنا، با حضور مأمورین پلیس Police مترو و انجام تحقیقات اولیه ، یکی از دو خانم به مأموران گفت که محتویات کیفش شامل مدارک شناسایی و گوشی تلفن همراه توسط خانمی که با وی درگیر شده دزدیده شده است.

با توجه به این ادعا ، مأموران پلیس مترو با رعایت کلیه موازین حقوق شهروندی هر دو خانم را به اتاق پلیس منتقل و در بازرسی از کیف خانمِ "سمیه . م" (متولد 1360) موفق به کشف مدارک شناسایی متعلق به افراد دیگر شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با انتقال "سمیه . م" به اداره هفدهم پلیس آگاهی، کارآگاهان با بررسی اسناد و مدارک شناسایی کشف شده از کیف متهم اطمینان پیدا کردند که تمامی این اموال به شیوه جیب بری و در داخل ایستگاه های مترو سرقت شده است؛ همچنین بررسی سوابق "سمیه . م" نشان داد که او در سال 1389 ، در محدوده میدان تجریش و به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان Prison شده و مجددا سال 1394 ، در خیابان لشگر به اتهام سرقت داخل خودرو دستگیر و روانه زندان شده است.

در ادامه تحقیقات، "سمیه . م" با طرح ادعای بیگناهی مدعی شد که سرقتی انجام نداده و مدارک کشف شده از وی توسط افراد دیگری در داخل کیفش قرار داده شده است !! ؛ همچنین متهم در ادامه اظهارات متناقض خود مدعی شد که از مبدأ خیابان پیروزی قصد رفتن به خانه یکی از بستگانش در منطقه لویزان را داشته که اشتباها سوار قطار خط 4 مترو شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: "در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است، لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند". برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟