کشف بیش از 386 کیلوگرم تریاک در فارس +عکس

به گزارش رکنا، سردار "احمد علی گودرزی" رییس پلیس Police استان فارس با اعلام این خبر گفت: مأموران گشت یگان امداد شیراز در حال گشت زنی در یکی از ورودی های شهر شیراز به خودرو سمندی مشکوک شدند که راننده خودرو با مشاهده مأموران اقدام به فرار Escape کرد.

وی ادامه داد: پس از تعقیب و گریز پلیسی در نهایت خودرو مرموز متوقف کردند که در این مرحله راننده خودرو برای از بین بردن جرمش قصد آتش زدن خودرویش را داشت که ماموران در عملیاتی هوشیارانه موفق به دستگیری راننده جوان شدند و مانع آتش افروزی خودروی شدند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: در بازرسی از این خودرو 341 کیلو و 850 گرم تریاک کشف و متهم تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs استان شد.

سردار گودرزی در ادامه از کشف مواد مخدر در شهرستان لارستان خبر داد و افزود: مأموران انتظامی هنگام کنترل خودروها در جاده بندر عباس - لارستان به خودرو پژو پارس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 45 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در کپسول گاز خودرو جاسازی شده بود، کشف و در این رابطه پنج نفر متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مبارزه با بلای خانمان سوز مواد مخدر از اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس فارس نیز در این راستا همه توان و تلاش خود را به کار خواهد گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟