به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police آگاهی استان قم در جریان فریبکاری مرد جوانی در پوشش مامور کمیته امداد قرار گرفتند که در این پرونده مرد جوان با نقش پردازی به جلوی خانه ها رفته و با گرفتن پول صندوق صدقات خانه فیش و رسید ارائه می دهد.

بدین ترتیب ماموران با حضور در محل هایی که مرد مامورنمای کمیته امداد نقش پردازی می کرد رفته و در بررسی دوربین های مداربسته موفق به شناسایی موتور سیکلت مرد فریبکار شدند.

در این مرحله ماموران موفق به شناسایی صاحب موتور سیکلت شدند که پس از دستگیری، وی به ماموران گفت: از ماجرای سرقت Stealing ها بی اطلاع هستم و نمی دانم چه کسی دست به این کار زده که در این مرحله ماموران به پسر صاحب موتور که جوانی سابقه دار و افیونی است مظنون شدند.

پسر جوان هدف تحقیقات پلیسی قرار گرفت و زمانیکه در برابر تصویر دوربین های مداربسته قرار گرفت مرد جوان را دایی اش معرفی کرد.

بدین ترتیب ماموران با شناسایی سارق صندوقات صدقات ها در اقدامی غافلگیرانه موفق به دستگیری مرد فریبکار شدند.

این مرد که راهی جز اعتراف نداشت گفت: در محله های بالای شهر قم در نقش مامور کمیته امداد به جلوی در خانه ها می رفتم و با دادن یک رسید جعلی پول های صندوق صدقاتشان را می گرفتم.

سرهنگ احمد کرمی رییس پلیس آگاهی استان قم در راستای این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به سرقت هایش برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. رای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟