به گزارش رکنا، سرهنگ محمد اقبالی، رئیس پلیس Police فتا استان البرز در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت متصدی فروشگاه خدمات کامپیوتری در منطقه  فردیس استان البرز مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به فروشگاه وی با انجام برخی از شگردهای مجرمانه از جمله ارائه تراکنش ‌های جعلی بانکی و مهندسی اجتماعی اقدام به‌ خرید کالا و کلاهبرداری ۱۰ میلیون ریالی کرده است که مراتب با دستور قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با استفاده از برخی اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی کارشناسان این پلیس فردی مذکر را به هویت م.م شناسایی و مشخص شد که متهم در حال تردد در استان‌های تهران‌، البرز، سمنان‌، گیلان و مازندران است.
اقبالی افزود: در پی بررسی‌ های بیشتر مشخص شد که متهم اقدام به کلاهبرداری ۲۷ میلیون ریالی از یک فروشگاه دیگر نیز کرده است که این مورد بر حساسیت پرونده افزود.
این مقام انتظامی ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه و دقیق متهم دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل شد که با تحقیقات انجام شده از وی همدستان و مالخرهای این پرونده نیز شناسایی و طی عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند، متهمین طی گزارشی به دادسرا اعزام و همگی مطابق قانون Law راهی زندان Prison شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟