به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police اسلام آباد در جریان تیراندازی هولناک 3 مرد به سمت مغازه ای در یکی از محله قرار گرفتند و تیم ویژه ای از ماموران برای بررسی های ویژه در صحنه تیراندازی وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که عاملان این تیراندازی ها از آشنایان مرد مغازه دار است و خیلی زود تیم های تحقیق با اقدامات فنی و پلیسی در کمتر از 3 ساعت موفق به دستگیری 3 مرد 30،35 و 45 ساله شدند.

ماموران در بازرسی از مخفیگاه این 3 مرد اسلحه غیرمجاز را به دست آوردند و مشخص شد که این مردان به خاطر اختلاف خانوادگی دست به این تیراندازی هولناک زده اند.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا رییس پلیس اسلام آباد در راستا این خبر گفت: 3 مرد تیرانداز برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.

وی عنوان کرد: انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب با اقتدار تمام و برابر قانون Law با افرادی که اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان کنند، برخورد قاطع می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان می بایست به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت کنند، از مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مبنی بر وقوع جرم Crime و تخلف را با پلیس در میان بگذارند و ما را در تامین هر چه بیشتر امنیت شهرستان یاری دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟