به گزارش رکنا، عیسی آزادی یکی سربازان پرجمعیت در استان اراک است که در دیدار رییس پلیس Police قلعه گنج با خانواده اش گفت: در نیروی انتظامی با انسان هایی شریف و زحمت کش روبرو شدم که برای رفاه و آسایش دیگران جان و مال خود را در این راه فدا می کنند.

عیسی آزادی انگیزه خود را برای آمدن به خدمت سربازی اینگونه بیان کرد: از اول قصد خدمت کردن را نداشته ام اما به خاطر دوران حساس فعلی در منطقه و امنیتی که در این کشور وجود داشت باعث شد تصمیم بگیرم که خود که فرزند این میهن و سرزمین هستم برای دفاع از این مرز و بوم نقشی ایفا کنم و دینم را به نظام و انقلاب ادا کنم.

سرهنگ علی پرنگ نیز در این دیدار گفت: سربازان بزرگوار باید خدارا شاکر باشند که در محیطی قرار گرفته اند که زمینه کسب علم و معرفت و فراگیری فضایل اخلاقی و تقوا در آن فراهم است.

وی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس این تجربه را نشان داد تا علوم و فنون نظامی و آموزش های لازم و مفید به سربازان در زمینه آمادگی جنگی و زندگی در شرایط سخت و برنامه ریزی برای تربیت دینی و اخلاقی داده شود.

بنا به این گزارش، عیسی آزادی متولد سال 1355 و دارای 10 فرزند است که 3 پسر و هفت دختر است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟