به گزارش رکنا، سرهنگ شهرام امیریان، فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره گفت:‌ چند روز قبل گزارشی از یکی از استان های همجوار به پلیس استان اعلام شد که که سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری که خود را مامور پلیس معرفی کرده بودند، در یکی از محورهای مواصلاتی با توقف یک دستگاه خودرو، مقدار 14 میلیون ریال وجه نقد را از وی اخذ کرده و متواری می شوند.

وی افزود:‌ بلافاصله تمهیدات لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد و بعد از گذشت ساعاتی، ماموران پاسگاه انتظامی مشک آباد شهرستان اراک موفق شدند، خودرو را شناسایی و در عملیاتی متوقف کنند.

امیریان افزود:‌ در این عملیات سه سرنشین خودرو دستگیر و تعدادی تجهیزاتی پلیسی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد:‌ در تحقیقات مقدماتی و با توجه به اسناد و مدارکی که در روند بررسی ها به دست آمد، دستگیر شدگان به جرم Crime خود اعتراف کردند و برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه تاکید کرد: دریافت کارت شناسایی از ماموران کلیه سازمان هایی که به شهروندان خدماتی را ارائه می دهند از موضوعاتی است که بایستی کلیه شهروندان بدان توجه داشته باشند و در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک مراتب را برای بررسی از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟