فرمانده پلیس قلعه گنج از شناسایی و انهدام باند دزدان مسلح خودرو و دستگیری 4 مجرم در این رابطه خبر داد.

سرهنگ "علی پرنگ" گفت: در پی وقوع سرقت Stealing مسلحانه یک خودروی وانت زامیاد در شهرستان رودان از توابع استان هرمزگان و احتمال ورود آن به شهرستان قلعه گنج موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی افزود: به دنبال تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تردد مشکوک خودروی زامیاد و پراید در روستای"آهوان"بلافاصله اکیپ گشت کلانتری به محل اعزام شدند که رانندگان خودروها به محض دیدن ماموران اقدام به فرار Escape کردند که در یک عملیات تعقیب و گریز خودروی پراید متوقف و راننده آن دستگیر شد.

این مقام پلیسی اظهار داشت:با اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری سایر متهمان محل اختفای آنان شناسایی و در یک عملیات چندین ساعته سه متهم دیگر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر این پلیس انتقال داده شدند.

فرمانده پلیس قلعه گنج ادامه داد: :در بازجویی های صورت گرفته، متهمان علاوه بر سرقت خودروی کشف شده به سرقت مسلحانه احشام در  رودان نیز اعتراف کردند همچنین مشخص شد یکی از متهمان به نام س.ا دارای سابقه شرکت در قتل Murder در شهرستان منوجان است.

پرنگ در ادامه خاطر نشان کرد:از متهمان علاوه بر کشف یکدستگاه خودروی سرقتی و یک قبضه سلاح جنگی دست ساز ممنوعه دو خودروی دیگر نیز توقیف و 4 متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج در پایان خاطر نشان کرد:از شهروندان می خواهیم تا در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و آگاهی از وقوع جرم، سریعأ مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متهمان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟