سرقت 100 تن آهن آلات از 5 استان کشور

سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس Police آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، گفت: چندی پیش طی عملیاتی که توسط پلیس فتا استان انجام گرفت دو نفر به اتهام برداشت های غیرمجاز از حساب های بانکی دستگیر شدند و در روند تحقیقات مشخص شد این افراد قبل از سرقت Stealing اطلاعات کارت های عابر بانک، در زمینه سرقت آهن آلات فعالیت داشته اند.

وی افزود: با بازجویی های که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی از این افراد صورت گرفت، متهمان اذعان داشتند که در چندین استان کشور در زمینه سرقت آهن الات فعالیت می کرده اند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: با اسناد و مدارکی که در خلال تحقیقات به دست آمد، متهمان سرانجام به هفت فقره سرقت آهن آلات از استان های "گیلان"،‌ "آذربایجان شرقی"، "سیستان و بلوچستان" ، "بوشهر" و "قزوین" از ابتدای سال 1390 اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی افزود: متهمان در این سرقت ها ابتدا خودروهای سنگینی که بار آهن آلات در تناژ بالا را حمل می کردند شناسایی کرده و بعد از چند روز از زمان تخلیه بار، اقدام به سرقت محموله ها می کردند.

وی افزود: این افراد بعد از سرقت، محموله آهن الات را به دیگر استان های کشور انتقال داده و به عنوان مالک بار اقدام به فروش آن می کردند که حدود دو میلیارد و 500 میلیون ریال از این طریق به دست می آورند.

سرهنگ حسینی در پایان از ادامه تحقیقات تکمیلی از این افراد خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟