عروسی‌هایی که عـزا شد+ عکس

پرواز مرگبار

در جریان برگزاری یک جشن ازدواج، عروس برزیلی که برای متعجب کردن داماد ومیهمانان قصد داشت با بالگرد به محل مراسم برود، با بدشانسی سقوط Fall کرد و چند کیلومتر دورتر از محل برگزاری جشن عروسی جان باخت. «روسمیرو سیلوا ناسیمنتو» 30 ساله در این پرواز با برادر، دوست نزدیکش، عکاس و خلبان در بالگرد گل زده بود وهمگی شاد و خندان به سوی محل برگزاری جشن در پرواز بودند که ناگهان بالگرد در منطقه‌ای جنگلی سقوط کرد و تمام سرنشینانش جان باختند. این حادثه Incident در منطقه ثروتمندنشین حومه سائوپائولو اتفاق افتاد و از آنجا که هیچ کس از برنامه ویژه عروس خبر نداشت داماد 34 ساله و 300 میهمان عروسی پس از ساعاتی انتظار پردلهره و در تماس پلیس Police متوجه این سانحه شدند.

سقوط درخت

اواخر سال 2016 میلادی، مادر عروس جوانی در کالیفرنیای امریکا درپی سقوط درخت روی سرش در جریان مراسم ازدواج دخترش جان باخت. در این حادثه که درمنطقه‌ای جنگلی در جنوب کالیفرنیا اتفاق افتاد ناگهان هنگام عکاسی و فیلمبرداری از عروس و داماد، درخت پوسیده‌ای بر سر زن نگون بخت سقوط کرد و او را در دم کشت. 5 نفر نیز که همراه مادر عروس بودند مجروح شدند. شاهدان این حادثه به پلیس گفتند لحظاتی پیش از سقوط درخت تنومند صداهای عجیبی شنیده بودند اما هرگز تصور این حادثه هولناک را نداشتند.

فرو ریختن ساختمان

سال 2001 مراسم ازدواج زوج یهودی در سرزمین‌های اشغالی، با فروریختن بالکن بزرگ طبقه سوم ساختمان به عزا تبدیل شد. در این حادثه 700 میهمان داخل ساختمان و نزدیک به 400 نفر روی بالکن طبقه سوم در حال جشن و پایکوبی بودند که ناگهان بالکن دهان باز کرد و همه میهمانان به پایین ریختند. صحنه‌هایی که از این مراسم گرفته شده نشان می‌دهد چگونه میهمانان به لبه‌های ساختمان فرو ریخته آویزان شده بودند.دراین حادثه 23 نفر کشته شدند و حدود 380 نفر نیز مجروح شدند. عروس نیز در میان مجروحان بود.

مرگ پدر عروس

در حادثه‌ای دیگر که در کشور کاستاریکا رخ داد، پدر عروس هنگامی که کناردخترش ایستاده بود و پایکوبی می‌کرد ناگهان نقش بر زمین شد. همزمان با حضور امدادگران در محل عروسی و معاینات لازم مشخص شد این مرد از شدت شادی سکته کرده و در دم جان باخته است. عروس جوان که از این تراژدی وحشتناک، شوکه شده بود در کنار جسد پدرش نشست و ساعت‌ها گریه کرد.

عملیات انتحاری

سال 2016 و هنگام برگزاری مراسم ازدواجی در یکی از روستاهای ترکیه، نوجوان 14 ساله با کمربند انفجاری خود را به میان میهمانان رساند و با انفجاری انتحاری 51 نفر را به خاک و خون کشید.

مانوری برای مرگ

«مایکل زاگولا»ی 54 ساله عاشق پرواز بود و همیشه دوست داشت در مراسم ازدواج دخترش کاری خارق‌العاده انجام دهد. به همین خاطر در جولای 2015 که روز عروسی دخترش در شهر «انکوریج» آلاسکا بود، پس از اینکه با عروس و داماد عکس یادگاری انداخت سوار بر هواپیمای کوچکش شد و با مانوری بالای سر زوج جوان همه را به وجد آورد اما پدر شادمان که قصد داشت نمایشی ماندگار در عروسی از خود به جا بگذارد، خواست دور دیگری بالای سر میهمانان بزند که ناگهان با از دست دادن کنترل هواپیما سقوط کرد و کشته شد.

لباسی که بلای جان شد

سال 2012، عروس 30 ساله‌ای به نام «ماریا پانتازوپولوس» همراه یک عکاس حرفه‌ای به نزدیک رودخانه‌ای در نزدیکی آبشار داروین درایالت «کبک» کانادا رفت. عروس جوان، لباس سنگینی پوشیده بود که دنباله بلندی داشت. عکاس با ارزیابی محل از عروس خواست روی تخته سنگی بایستد تا با پس زمینه رودخانه و آبشار عکس فوق‌العاده‌ای از او بیندازد. اما به محض اینکه ماریا به بالای تخته سنگ رسید، دنباله بلند لباسش درون آب افتاد و با جذب آب آنقدر سنگین شد که او نتوانست تعادلش را حفظ کند و سقوط کرد. عکاس و همراهش بلافاصله به کمک عروس نگون بخت شتافتند اما موفق به نجاتش نشدند. ساعاتی بعد غواصان پیکر بی‌جان ماریا را از عمق آب بیرون کشیدند.

لیموزین آتشین

عصر یکی از روزهای سال 2013، دختری به نام «نرسیا فوجاس» 31 ساله به همراه 8 ساقدوش‌اش سوار بر لیموزین تزئین شده‌ای به سمت محل برگزاری مراسم ازدواج‌شان درشهر «سانفرانسیسکو»ی امریکا در حرکت بودند که ناگهان خودروی تشریفاتی و گرانقیمت آنها به دلیلی نامعلوم آتش گرفت و عروس و همراهانش که راهی برای فرار Escape نداشتند زنده زنده در آتش سوختند. علت این حریق هم مشخص نشد.

سنت غلط تیراندازی هوایی

همزمان با مراسم سنت دیرینه تیراندازی هوایی در مراسم ازدواج زوج هندی، یک زن کشته شد و 4 نفر دیگرهم مجروح شدند. در این حادثه که نوامبر 2016 رخ داد پس از اینکه مقدمات تیراندازی در مراسم انجام شد، تعدادی از میهمانان به سنت قدیمی‌شان شروع به تیراندازی کردند. اما در این میان یک زن به طور اتفاقی در مسیر شلیک گلوله قرار گرفت و کشته شد و 4 نفر دیگرهم مجروح شدند. مجروحان بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند و چند تن که در وضعیت وخیمی بودند از مرگ حتمی نجات یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟