شلیک های به دوست در بزم شبانه +عکس

به گزارش رکنا، بیست‌و‌سوم شهریور 92 صدای شلیک گلوله از خانه ای در خیابان دماوند شنیده شد و مسعود 33 ساله که صاحب خانه بود در خون غلتید.

پلیس وقتی به قربانگاه رفت به پرس و جو پرداخت و دریافت عامل جنایت Crime بهزاد 34ساله است که به مکان نامعلومی گریخته است.

تلاش برای ردیابی عامل جنایت آغاز شده بود که بهزاد یک ماه بعد در مسافرخانه ای در سرعین اردبیل بازداشت شد.

وی به قتل Murder اعتراف کرد و در شعبه 71 دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

حکم صادره در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و با توجه به نظریه اسلحه شناسی که اعلام کرده بود مرمی شلیک شده از اسلحه دفورمه شده است و چنین حالتی در صورت برخورد گلوله به بدن انسان ممکن نیست ،حکم قصاص را شکستند .

به این ترتیب بهزاد این بار در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به انی پرونده بار دیگر مادر قربانی که قیم دو فرزند صغیر مسعود است برای بهزاد حکم قصاص خواست.

وقتی متهم در جایگاه ویژه ایستاد در تشریح جزییات ماجرا گفت: من از قبل با یکی از دوستانم به‌نام مهدی اختلاف داشتم. او دوستانش را اجیر کرده بود تا به طلافروشی من دستبرد بزند، اما ناکام ماند. مهدی مدتی بعد با ماشینش مرا زیر گرفت که به شدت مجروح شدم. به خاطر وساطت دوستانم از مهدی شکایت نکردم، اما قرار شد او هزینه های بیمارستانم را بپردازد. او هر بار برای پرداخت 14 میلیون تومانی که هزینه کرده بودم بهانه می آورد تا اینکه آخرین بار شنیدم برای ترساندن من ،دوست صمیمی ام را به خانه اش برده و او را حسابی کتک زده است. او به دوستم گفته مرا متقاعد کند که دیگر حرفی درباره 14 میلیون تومان نزنم. به همین خاطر به فکر انتقام جویی افتادم و به یکی از دوستان سفارش دادم تا از کرمانشاه یک اسلحه برایم تهیه کند.

وی ادامه داد: وقتی فهمیدم آن شب مهدی به خانه دوستش مسعود رفته است مقابل در رفتم. مسعود در را باز کرد و من داخل رفتم. همان موقع مهدی را صدا زدم و اسلحه کشیدم. می خواستم مهدی را بترسانم تا پولم را پس بدهد اما دستم ناخواسته روی ماشه رفت و چند تیر هوایی شلیک شد. باور کنید من خصومتی با مسعود نداشتم و نمی خواستم او را بکشم. کارشناسان اسلحه شناسی هم تایید کرده اند که ممکن نیست مرمی گلوله به خاطر برخورد با بدن انسان که بافت نرمی دارد دفورمه شود. احتمالا یکی از تیرها به سقف یا دیوار برخورد کرده و پس از کمانه کرده و به بدن مسعود فرو رفته است.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تار ای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟