این پسر قبلا از اتهام قتل Murder تبرئه شده بود اما قضات دیوان عالی کشور حکم صادره را شکستند.

به گزارش رکنا، شامگاه شانزدهم فروردین 83وقوع درگیری خونین در خیابان دهخدا به کلانتری 167 دولت اباد اعلام شد. ماموران وقتی در محل حاضر شدند دریافتند پسر 27ساله ای به نام کاظم با ضربه های چاقو زخمی و به بیمارستان هفت تیر منتقل شده است. پلیس Police در نخستین گام از تحقیقات به پرس و جو از اهالی محل پرداخت. پسر 30 ساله ای به نام سعید گفت: من و برادرم مسعود در خانه مجردی با هم زندگی می کینم. آخر شب بود که از سر کار به خانه بر می گشتم که برادرم سعید و چند نفر را دوستانش را دیدم که پیکر نیمه جان کاظم را در یک پتو گذاشته بودند تا به بیمارستان منتقل کنند.

در حالی که تحقیقات پلیس آغاز شده بود از بیمارستان خبر رسید کاظم به خاطر شدت خونریزی جان سپرده است.با اطلاعاتی که پلیس به دست آورده بود سعید 27ساله بازداشت شد و ادعا کرد کاظم خودزنی کرده و او و دوستانش وی را به بیمارستان رسانده اند. با طرح این ادعا تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد. یک هفته از این ماجرا گذشته بود که مسعود به همراه چند نفر از دوستانش بار دیگر در اداه آگاهی حاضر شد و حرف های برادرش مبنی بر خودزنی کاظم را تایید کرد.

در حالی که پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرده بود مرگ کاظم ناشی از خودزنی نبوده است او در شعبه 74 دادگاه کیفری سابق تهران پای میز محاکمه ایستاد و اولیای دم برای او حکم قصاص خواستند.

سعید در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و کاظم و دوستانم سر کوچه ایستاده بودیم که کاظم با یکی از دوستانم به نام حسن درگیر شد.حسن فریاد می کشید تا کاظم را از کوچه مان به بیرون ببردم. من قصد میانجگری داشتم اما کاظم که دو قبضه چاقو در دست داشت شروع به خودزنی کرد و با چاقو ها به سر و سینه اش کوبید. من او را به داخل خانه مجردی ام آوردم و گردنش را با یک پارچه بستم اما وقتی دیدم حالش وخیم شده از دوستانم کمک خواستم تا او را به بیمارستان برسانیم.من هیچ دشمنی و درگیری با او نداشتم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سعید را از اتهام قتل تبرئه کرد. حکم صادره اما با طرح چند ایراد از سوی قضات شعبه 4 دیوان عالی کشور شکسته و رسیدگی به آن از سر گرفته شد.

قرار بودسعید که 19 فقره سابقه شرارت در پرونده اش دارد دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود اما این متهم کهاز زندان Prison ازاد شده بود در دادگاه حاضر نشد. به این ترتیب قضات دادگاه پرونده را به دادسرا فرستادند تا حکم جلب وی صادر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این زن با لباس آتش نشانی در خرابه های پلاسکو دنبال گمشده اش می گشت+ عکس

 

 

کدخبر: 240496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟