شلیک مرگ به داماد بخاطر بدرفتاری با دختر/این پدرزن در زندان سرطان گرفت + عکس

این پدرزن بیمار  دیروز برای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد و ابراز پشیمانی کرد.پیش تر  حکم قصاص این مرد از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شده بود.

به گزارش رکنا، نریمان 55 ساله که شش سابقه کیفری در پرونده زندگی اش دارد بیست و هشتم اسفند سال 91 داماد 20 ساله اش به نام یزدان را به خاطر اختلاف با دخترش در خانه اش در روستای اکبرآباد شهریار با شلیک گلوله کشت و گریخت. این مرد که یکسال بعد در حاشیه کرمانشاه ردیابی و بازداشت شده بود به قتل Murder اعتراف کرد و گفت: دخترم و یزدان که پسر خواهرم بود 8 ماه قبل با هم ازدواج کردند اما دخترم از بد رفتاری های یزدان گلایه می کرد و می گفت او را کتک می زند.

دخترم 15 روز بود قهر کرده و به خانه ما آمده بود که شبانه دامادم و دو برادرش در حالی که مست بودند و عربده می کشیدند مقابل خانه مان آمدند. آنها با سنگ شیشه های خانه مان را شکستند تا دخترم را با زور با خود ببرند. دخترانم از ترس فریاد می‌کشیدند به همین خاطر برای مقابله با آنها اسلحه کشیدم و چند تیر شلیک کردم.

به گزارش رکنا، نریمان در شعبه 113دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. حکم صادره اما به خاطر ایرادات دیوان عالی کشور مهر تایید نخورد و رسیدگی دوباره به آن از سر گرفته شد.

به این ترتیب نریمان دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه پدر و مادر یزدان در جایگاه ویژه ایستادند و برای نریمان حکم قصاص خواستند.

سپس نریمان که حال عمومی اش خوب نبود و نمی توانستبه درستی صحبت کند در جایگاه ویژه ایستاد. وی گفت: در مدتی که در زندان Prison هستم به سرطان فک مبتلا شده ام و تحت درمان قرار دارم. حال عمومی ام خوب نیست و حالا دلیلی برای دروغگویی ندارم. من فقط در دفاع از همسر و دخترانم اسلحه ای را که ارثیه پدربزرگم بود و در خانه آن را نگه می داشتم به دست گرفتم تا یزدان و برادرهایش که برای بردن دخترم به خانه ام آمده بودند بترسند و خانه ام را ترک کنند. من پنج تیر هوایی شلیک کردم و یکی از تیرها ناخواسته با سر دامادم برخورد کرد. من یزدان را مانند پسرم دوست داشتم و هیچ وقتی نمی خواستم او را بکشم.

سپس وکیل متهم به دفاع پرداخت و گفت: نریمان به خاطر ابتلا به بیماری سرطان تحت درمان دارد و شرایط سخت را رد زندان می گذراند. به همین خاطر از قضات تقاضا دارم در قرار بازداشت وی تخفیف قائل شوند تا وی بتواند در بیمارستان تحت درمان قرار بگیرد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟