به گزارش رکنا، سرهنگ" شاهپور بهرامی" رییس پلیس Police کهنوج گفت: با افزایش پرونده های سرقت Stealing سیم و کابل برق در سطح شهر کهنوج تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

سرهنگ بهرامی افزود:ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی به یکی از متهمان سابقه دار مشکوک شده و در این مرحله این متهم به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفته شد.

وی ادامه داد: ماموران پس از چند روز تحت نظر قرار دادن این متهم در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری سارق حرفه ای شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق جوان، معتاد Addicted و دارای سوابق کیفری است بیان داشت:متهم در بازجوئی های ابتدایی ماموران وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و به 10 سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و با فروش اموال سرقتی هزینه خرید مواد مصرفی خود را تهیه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

بهرامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس خاطر یاد آور: پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی فضا را برای مجرمان نا امن می سازد که این تلاش ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش تر خواهند بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟