شامگاه شنبه شب نوجوان 12 ساله روستای خیرآباد از توابع شهرستان نرماشیر اقدام به خودکشی کرد.

علی توپا، رئیس شورای روستای خیرآباد ضمن تایید این خبر گفت: با اعلام پاسگاه انتظامی خیرآباد، عصر روز شنبه متوجه شدیم جوانی 12 ساله و محصل به نام (ع - ت)در سر در ورودی منزل خودشان با طناب اقدام به حلقه آویز کرده است. توپا افزود: یکی از همسایگان منزل پدری این نوجوان او را دیده که در ورودی خانه نشسته بوده و حتی سراغ پدرش را از او می گیرد اما پس از گذشت دقایقی و در بازگشت ، او را می بیند که از چهارچوب در خانه، خود را حلق آویز کرده است. بلافاصله با کمک همسایگان او را پایین آورده و به بیمارستان نرماشیر منتقل می کنند. ابتدا با تدابیر پزشکان علائم حیاتی به بدن او برمی گردد اما متاسفانه پس از گذشت چند ساعت و علیرغم تلاش کادر پزشکی این نوجوان فوت می کند.

رئیس شورای روستای خیر آباد در پاسخ به سوال ما درباره دلیل و امکان اینکه این نوجوان از مواد توهم زا استفاده کرده، می گوید: او پسری خوب و درسخوان بود و بعید به نظر می رسد از این گونه مواد استفاده کرده باشد با این حال باید منتظر اعلام مراجع قضایی و پزشک قانونی درباره دلیل این کار باشیم.

توپا اضافه کرد؛ سال گذشته هم یکی از اقوام این نوجوان که اعتیاد شدید به مواد مخدر Drugs صنعتی داشت،اقدام به عمل مشابهی کرده بود و متاسفانه این دومین مورد در دوسال گذشته است که باید هرچه سریع تر اقداماتی نسبت به ریشه یابی و بررسی دلایل ارتکاب به این چنین کارهایی انجام شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟