‏خودسوزى دختر دانش‌آموز مقابل یکی از مدارس تهران/این دختر به نمره صفر اعتراض داشت+ عکس

دختر تهرانی 16 ساله مقابل دردبیرستان دست به خودکشی زد و با ریختن بنزین خودش را سوزاند. گویا این دختر در یکی از درس ها نمره بسیار پایین گرفته بود و عصبانی شده بود.

دختر 16ساله وقتی متوجه شد در یکی از درس هایش نمره صفر گرفته، تصمیم هولناکی گرفت.

این دختر دانش آموز مقابل مدرسه اش رفت و با ریختن بنزین روی خودش دست به خودسوزی زد. این حادثه Incident چند روز پیش مقابل یکی از مدارس دخترانه در پایتخت رخ داد. این دختر نوجوان که در یکی از امتحان هایش نمره صفر گرفته بود با ریختن بنزین روی خودش، کبریت را کشید و خودش را آتش زد.

شاهدان با دیدن این صحنه هولناک با اورژانس تماس گرفتند و دختر نوجوان که به شدت دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل شد اما پس از گذشت 4روز به دلیل شدت سوختگی جانش را از دست داد. در چنین شرایطی گزارش مرگ او در اختیار قاضی Judge محسن مدیرروستا بازپرس جنایی تهران قرار گرفت و با دستور وی تحقیقات در این خصوص صادر شد.

بررسی ها نشان می داد دختر نوجوان از اینکه معلمش در امتحان نمره صفر به او داده عصبانی شده و برای اعتراض دست به این اقدام زده است. این در حالی است که پدر این قربانی پس از مرگ دخترش به کلانتری رفته و از معلمی که به او نمره صفر داده شکایت کرده است. تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟