دستگیری اعضای 3 باند سارقان خانه های استان کرمانشاه+عکس

به گزارش رکنا، سردار "منوچهر امان اللهی" رییس پلیس Police استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: با پیگیری و تلاش ماموران پلیس در چند روز اخیر سه باند سارق منزل شناسایی و 15 سارق و مالخر دستگیر شده اند.

وی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده در بازجویی های فنی و علمی به 120 مورد سرقت Stealing منزل اعتراف کرده اند، افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه بیش از ده میلیارد ریال برآورد شده است.

photo_2017-01-31_14-57-05

مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: سرکرده باند 33 سال سن دارد و پیش از این نیز به مدت ده سال به جرم Crime سرقت و تیراندازی به مجازات حبس محکوم شده بود که پس از آزادی Freedom از زندان، مجدداً عمل مجرمانه سرقت را ادامه داده است.

سردار امان اللهی گفت: از هفت نفر مالخر دستگیر شده، پنج نفر صاحب طلافروشی هستند که به دلیل خرید طلا بدون ارائه فاکتور خرید و عدم آگاهی از سرقتی بودن آنها، برابر قوانین دستگیر شده اند.

سردار امان اللهی از کاهش هفت درصدی وقوع سرقت منزل از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: کشفیات سرقت نیز در این مدت 14 درصد رشد داشته است، همچنین شاهد کاهش وقوع جرایم امنیتی، خشن و سرقت به عنف بوده ایم.

وی در پایان از مردم درخواست که با رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پلیسی، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند چراکه غفلت مالباخته و مجهز نبودن اموال وی به وسایل حفاظتی، از جمله دلایل شایع وقوع سرقت در استان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

photo_2017-01-31_14-56-57

کدخبر: 241762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟