دزدی از خانه ناخدا ی کشتی /دزد فقط 3 ساعت خوشحال بود+عکس

به گزارش رکنا، ساعت 6 عصر سه شنبه 12 بهمن ماه امسال ناخدای کشتی با حضور در پاسگاه پلیس Police شهر اروند کنار از ماجرای دستبرد خانه اش پرده برداشت.

ماموران در تحقیقات از ناخدای کشتی پی بردند که وی روز دوشنبه برای دیدن خواهرش به شهر آبادان سفر کرده است و پس از یک روز وقتی به خانه بازگشته است متوجه تخریب در خانه و سرقت Stealing وسایل و تجهیزات بیسیم کشتی، عمق یاب و وسایل با ارزش دریانوردی شده است.

تیم پلیسی در ادامه پی بردند خانه مسلم مجهز به دوربین مداربسته بوده که دزدان برای اینکه از خود سرنخی به جا نگذارند اقدام به سرقت دوربین های مداربسته در محل دزدی theft کرده اند اما قادر به پیدا کردن هارد ضبط فیلم ها نشده اند.

همین کافی بود تا ماموران به بررسی فیلم ضبط شده دوربین ها مداربسته خانه ناخدای کشتی بپردازند و تصویر یکی از دزدان سابقه دار به نام ابراهیم را در محل سرقت مشاهده کردند.

بدین ترتیب تجسس ها برای دستگیری ابراهیم کلید زده شد و ماموران با اقدامات فنی موفق به شناسایی مخفیگاه این سارق حرفه ای شدند و در عملیاتی غافلگیرانه دزد The Thief خانه ناخدا مسلم ساعت 20 سه شنبه دستگیر شد.

ابراهیم ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی در برابر فیلم دوربین محل سرقت قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود.

سارق حرفه ای گفت: وقتی دیدم ناخدا مسلم همراه خانواده اش از خانه خارج شدند و فهمیدم به شهر آبادان رفته اند برای تامین هزینه اعتیادم تصمیم به سرقت گرفتم.

وی افزود: برای ورود به خانه ناخدا مسلم اقدام به تخریب در خانه اش کردم و توانستم وسایل با ارزش دریانوردی را سرقت کنم ولی خیلی زود دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، ابراهیم پس از دستگیری در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و وسایل سرقتی نیز به ناخدامسلم بازگردانده شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 241908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟