به گزارش رکنا، سردار غلام عباس غلامزاده، رئیس پلیس Police چهارمحال و بختیاری گفت: در پی دریافت خبری از طریق سربازان گمنام امام زمان(عج) مبنی بر اینکه یک باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر Drugs به صورت گسترده در شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن فعالیت می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مأموران از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر به استان چهارمحال و بختیاری اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از اعزام ماموران به محور شهرضا به بروجن و انجام اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه پژو 405 متعلق به قاچاقچیان، شناسایی شد.
وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی پس از توقیف این خودرو در بازرسی از آن، دو کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف و دو سوداگر مرگ نیز در این زمینه دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه اجرای دستور مقام قضائی ماموران جهت بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان اعزام شدند، بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه آن ها، 20 گرم شیشه و ظروف آغشته به مواد مخدر که محتویات آن توسط ساکنان منزل، قبل از ورود ماموران پلیس امحاء شده بود، کشف شد.
غلامزاده گفت: هنگام خروج مأموران از منزل مذکور، اعضای این باند مجرمانه با سلاح سرد و گرم به مأموران حمله ور شدند که در این درگیری تعدادی از ماموران مجروح و متقابلا با تیراندازی ماموران دو نفر از مهاجمان مجروح و هنگام انتقال به مراکز درمانی یکی از آن ها فوت کرد و بقیه آن ها متواری شدند.
رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن تأکید بر این موضوع که مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با قدرت ادامه خواهد یافت، گفت: این نوید را به شهروندان نقنه می دهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن بقیه افراد متواری این باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر دستگیر خواهند شد و هم اکنون ما اطلاعات دقیق از هویت و مخفیگاه آن ها داریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟