عروس از آرایشگاه زنانه در تهران ربوده شد+عکس و جزئیات
داخل آرایشگاه بودم که به من گفتند فردی کارم دارد. به تصور اینکه نامزدم آمده است از آرایشگاه بیرون آمدم که ناگهان با خواستگار سابقم روبه‌رو شدم.

 خواستگارشکست خورده وقتی باخبرشد دختر مورد علاقه‌اش به جوان دیگری جواب مثبت داده، او را در شب نامزدی‌اش ربود.

اوایل هفته گذشته مرد میانسالی با صدای لرزان تلفنی با پلیس 110 تماس گرفت و از ناپدید شدن مرموزدخترش در شب نامزدی‌اش خبر داد.« امشب نامزدی دخترم «نازنین» است، ساعتی قبل دخترم به همراه خواهرش به آرایشگاه رفتند. نازنین زودترازخواهرش بیرون آمد تا به خانه برگردد ولی تا الآن از دخترم خبری نیست. به تلفن همراهش هم جواب نمی‌دهد.»

به‌دنبال شکایت مرد میانسال، پرونده‌ای در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و بازپرس آرش سیفی وکارآگاهان، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند.

در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد نازنین مدت‌ها قبل با پسر جوانی در فضای مجازی آشنا شده و مدتی بعد هم روزبه از نازنین خواستگاری کرده بود. اما پدر نازنین با این ازدواج مخالفت کرد و دختر جوان هم، به این خواستگاری پاسخ منفی داد. از طرفی دیگرکارآگاهان پی بردند خواستگار سمج نیزهمزمان با ناپدید شدن دختر جوان، ناپدید شده است که همین موضوع به احتمال ربوده شدن دختر جوان توسط خواستگار سابقش قوت بخشید.

 بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت پسر جوان را صادر کرد و به خانواده نازنین آموزش‌هایی در خصوص برقراری ارتباط با خواستگار سمج نیز داده شد. با گذشت دو روز از ناپدید شدن نازنین و به‌دنبال صحبت‌های خانواده نازنین با متهم جوان، سرانجام روزبه که پلیس را دریک قدمی‌اش می‌دید به ناچار دختر جوان را رها کرد. نازنین پس ازحضوردردادسرا به بازپرس جنایی گفت: داخل آرایشگاه بودم که به من گفتند فردی بیرون آرایشگاه کارم دارد. به تصور اینکه نامزدم آمده است از آرایشگاه بیرون آمدم که ناگهان با «روزبه» روبه‌رو شدم. او با تهدید چاقو مرا سوار خودرواش کرد و از شهر خارج شد. دراین مدت اوبدون توجه به التماس هایم مرا به چندین شهر برد تا عقدم کند. اما به محض اینکه پایم مقابل دفترخانه می‌رسید، داد وفریاد و گریه می‌کردم وروزبه هم به ناچار مرا با تهدید به داخل ماشین برمی‌گرداند. بعد از دو روز زمانی که خواستگار شکست خورده‌ام متوجه شد نمی‌تواند مرا به عقد خود دربیاورد و از طرفی با تماس‌های خانواده‌ام مبنی براعلام رضایت با ازدواج‌مان روبه‌روشد، مرا در نزدیکی خانه رها کرد و رفت به امید اینکه بزودی ازدواج کنیم.

پس از این اظهارات پسر جوان بازداشت شد و زمانی که در مقابل بازپرس آرش سیفی قرار گرفت، منکر آدم ربایی شد وادعا کرد نازنین با میل خودش با او همراه شده است.

درحالی که مدارک و مستندات حکایت از آن داشت که دختر جوان با روزبه در ارتباط نبوده است. در ادامه تحقیقات خواستگار سمج به آدم ربایی اعتراف کرد و گفت: من به خاطر عشق و علاقه شدیدی که به نازنین داشتم، زمانی که متوجه شدم قصد ازدواج با شخص دیگری دارد او را ربودم اما اشتباه کردم و پشیمانم!

 

کدخبر: 242098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟