روش جدید و عجیب دزدان آمریکایی برای سرقت خودرو + تصاویر

هیچ راننده ای دوست ندارد در حین رانندگی ناگهان با کسی مواجه شود که در وسط جاده نشسته است. حال سارقان خودرو در آمریکا با استفاده از یک حقه عجیب و مشابه دست به سرقت Stealing خودروها می زنند. آنها با پوشانده لباس بچه به عروسک های پلاستیکی و قرار دادن آنها در وسط چهار راه ها با جلب توجه رانندگان اقدام به سرقت خودروها می کنند.

در آخرین مورد، یک زن 33 ساله اهل کارولینای شمالی در راه بازگشت به منزلش در ساعت 1.30am چیزی نمانده بود که قربانی این نقشه شوم شود. وی به علت قفل بودن تمام درب های خودرو توانست از دست سارقان بگریزد.

سرگرد "جیسون وانک" ضمن توصیه به رانندگان که در هنگام رانندگی حتما درب های خودرو را قفل کنند گفت:" در حادثه Incident مشابه ای که در نیویورک رخ داد زمانی که در محل حاضر شدیم زن سالخورده ای را دیدیم که به علت ترس شدید روی صندلی ماشینش کاملا میخکوب شده بود. ما برای نجات جان وی مجبور به شکستن شیشه خودرو شدیم. این زن که به سختی قادر به صحبت بود کاملا گیج به نظر می رسید. وی با دیدن یک عروسک پلاستیکی در وسط جاده که لباس بچه به تن داشت ماشینش را متوقف کرده بود. تمام درب های خودرو در لحظه حادثه قفل بودند."گفتنی است؛ پلیس Police آمریکا با بدست آوردن سرنخ هایی در پی دستگیری این سارقان حرفه ای است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

5773264_187

 

کدخبر: 242107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟