دوربین های مدار بسته مچ دزد حرفه ای را  در کرمانشاه گرفت

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا شیرزادی گفت: مأموران کلانتری 24 الهیه در پی وقوع دو مورد سرقت Stealing مشابه از انبار خانه ها در حوزه استحفاظی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با بررسی های میدانی و کنترل دوربین های مداربسته در اطراف محل سرقت و نیز جمع آوری اطلاعات مردمی، پلیس Police این شهرستان در کوتاه ترین زمان موفق به ترسیم چهره و شناسایی سارق انبار شد و سریعاً اقدام به اخذ دستور قضائی برای دستگیری متهم کرد.
این مقام انتظامی ادامه داد: اکیپی ویژه از مأموران کلانتری 24 الهیه به آدرس متهم مراجعه و پس از تحت نظر قرار دادن محل، به محض ورود سارق به مخفیگاهش، وی را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه سارق فردی میانسال و سابقه دار است، تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی مأموران به 22 مورد سرقت منازل مسکونی، انبار و قطعات خودرو در شهرستان کرمانشاه اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
وی به شهروندان توصیه کرد که هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و با تجهیز اموال خود به وسایل ایمنی، مانع از ارتکاب جرم Crime از سوی سارقان شوند، چرا که در بیشتر موارد غفلت و ناآگاهی مالباختگان علت وقوع سرقت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟