به گزارش رکنا، این پدر و پسر سه سال قبل به دلیل اینکه پسر همسایه با دختر خانواده رابطه داشت او را به قتل Murder رسانده و جسدش را به خارج از خانه انتقال داده و در انجا آتش زدند.
بعد از کشف جسد و انجام تحقیقات اولیه ماموران متوجه مقتول پسر جوانی به نام کامران است که از مدتی قبل با دختر همسایه رابطه داشته‌است به این ترتیب تحقیقات از دختر همسایه آغاز شد و پلیس Police فهمید عامل قتل برادر و پدر این دختر هستند. با بازداشت این دو نفر آن ها به جرم Crime خود اعتراف کردند.
برادر دختر جوان به پلیس گفت: غروب بعد از اینکه با پدرم از جایی برگشتیم متوجه شدیم که خواهرم باز هم به خانه نیامده است او خانه مجردی داشت به آنجا رفتیم و دیدم او با کامران در شرایط نامناسبی در خانه هستند. این اولین باری نبود که سعید دست به این کار می‌زد و زمانی که من او و خواهرم را در شرایط بدی دیدم و مهدرو الدم تشخیص دادم و او را به قتل رساندم بعد با کمک پدرم جسد را بیرون بردیم و در بیابانی رها کردیم.
این گفته‌ها مورد تایید پدر او هم قرار گرفت و این مرد هم اعتراف کرد که به خاطر تعرضی که به دخترش شده‌بود کامران را به قتل رساند.
به این ترتیب کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در این میان شاهدی پیدا شد که به هیات قضات گفت روز حادثه Incident برادر دختر جوان کامران را از خانه بیرون کشیده و او را در جایی دیگر به قتل رسانده‌است و به دروغ ادعا می‌کند او را به خاطر مهدرو الدم بودن در جا به قتل رسانده‌است.
با توجه به این گفته‌ها بود که یکبار دیگر پرونده مورد بررسی قرار گرفت اما مرد جوان همچنان بر گفته خودش پافشاری کرد و گفت: فردی که خود را شاهد پرونده معرفی کرده با من خصومت شخصی دارد و می‌خواهد من در زندان Prison بمانم به همین دلیل هم چنین ادعایی را مطرح کرده‌است من مقتول را در خانه خواهرم دیدم در وضعیت بسیار بدی به همین دلیل هم او را کشتم او خواهرم را منحرف کرده‌بود مرتب برایش شیشه می‌برد و آن ها با هم شیشه مصرف می‌کردند بعد هم که با خواهرم رابطه برقرار کرده‌بود.
روز گذشته یکبار دیگر جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد و متهمان دفاعیات خود را مطرح کردند با پایان این جلسه ادامه رسیدگی به بعد موکول شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟