مچ گیری از جیب بر حرفه ای توسط مسافر باهوش + عکس بدون پوشش متهم

روز 21 دیماه  مأموران کلانتری 148 انقلاب در حین گشت زنی در محدوده چهارراه ولیعصر متوجه  وقوع درگیری در داخل ایستگاه BRT شدند ؛ در همان بررسی اولیه مشخص شد،یکی از مسافران متوجه سرقت محتویات کیفِ یکی از مسافرین در ایستگاه اتوبوس شده که بلافاصله این شخص موضوع را به دیگر مسافرین داخل ایستگاه اطلاع داده و سارق نیز قصد فرار داشته که درگیری به وجود آمده است .

این  "جیب بری" با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 6 تهران ،از سوی ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تحت بررسی قرار گرفت و در این مرحله مشخص شد "حبیب . ش"  47 ساله  که ازجیب برهای قدیمی بوده و   از سال 76 تاکنون 6 بار روانه زندان شده است .

"حبیب . ش" که با توجه به  دستگیری در حین سرقت و کشف مدارک شناسایی طعمه هایش و همچنین چند گوشی تلفن همراه مسروقه از داخل مخفیگاهش در شهر جدید اندیشه چاره ای جز اعتراف نداشت پذیرفت در خطوط BRT بویژه در خطوط "آزادی – تهرانپارس" و "راه آهن – تجریش" جیب بری می کرد .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران  ، با انتشار این خبر اعلام کرد : "در ادامه رسیدگی به پرونده جرایم ارتکابی این مجرم سابقه دار و با توجه به اعتراف صریح حبیب به جیب بری های سریالی  بازپرس پرونده خواستار انتشار عکس وی شد تا کسانیکه در دام وی افتاده اند به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران  مراجعه کنند " . 

 

کدخبر: 242255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟