به گزارش رکنا، علی اصغر خرم روی، جانشین رئیس پلیس Police هرمزگان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد در مدت زمانی چند روز گذشته واقع شده است.
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: عده زیادی از اتباع غیر مجاز پاکستانی که سعی دارند به این شکل خود را به بندرعباس برسانند دستگیر می شوند و می توان گفت روزانه و هرماه چندین مورد از این دستگیری ها رخ می دهد.
وی اضافه کرد: این افراد پس از دستگیری و طی مراحل انتظامی تحویل مسئولان مربوطه می شوند تا ترد و یا سایر اقدام های قانونی دیگر در مورد آنان اجرایی شود و خودروهای متخلف حامل آنان نیز توقیف می گردد.
خرم روی اشاره کرد: عده ای دیگر از اتباع غیر مجاز پاکستانی از بی راهه ها و با صرف وقت فراوان خود را به بندرعباس می رسانند که تعداد زیادی از آنان نیز در مسیر توسط این نیرودستگیر می شوند.
جانشین رئیس پلیس هرمزگان با تاکید بر اینکه هرمزگان همچنان برای اتباع غیر مجاز ممنوعه محسوب می شود، افزود: تنها در 48 ساعت گذشته 39 تبعه غیرمجاز خارجی دستگیر شدند.
وی اظهارکرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی نیز در 48 ساعت گذشته اجرا شد که در قالب آن 120 کیلوگرم مواد مخدر Drugs کشف و 250 نفر دستگیر شدند.
خرم روی افزود: از مجموع دستگیری های یاد شده 104 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد، 19 سارق، 15 نفر ارازل و اوباش، 20 مضنون به سرقت، 25 توزیع کننده مواد مخدر، 39 تبعه غیرمجاز خارجی و بقیه مربوط به سایر جرایم بوده اند.
جانشین رئیس پلیس هرمزگان اضافه کرد: این عده براساس درخواست های مردمی برای ارتقا امنیت در محله های شهربندرعباس دستگیر شده اند.
وی با اشاره به اینکه ماموران نیروی انتظامی مظلوم واقع شده اند، بیان کرد: بارها ماموران این نیرو به دلیل اعمال قانون Law مورد هجوم قرار گرفته اند که حتی در مواردی منجر به جرح و آسیب جدی آنان شده است.
خرم روی یادآور شد: این زخم ها حتی به ماموران پلیس راهور نیز وارد شده که این شرایط وضعیت نامناسبی برای جامعه محسوب می شود.
این مقام انتظامی اشاره کرد: پرسنل راهنمایی و رانندگی در درون شهرهای هرمزگان در 10 ماه گذشته 594 هزار و 122 برگ جریمه صادر کرده اند که مبلغ 22 میلیارد و 800 میلیون تومان را شامل می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟