به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رستمی، رئیس پلیس Police امنیت عمومی استان کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام طرح یک روزه مبارزه با اراذل و اوباش، پرسنل پلیس امنیت عمومی فا.ا.کرمانشاه پس از اکیپ بندی با همکاری تعدادی از پرسنل یگان ویژه طرح مذکور به مرحله اجرا درآمد.
این مقام انتظامی افزود: ضمن رعایت حقوق شهروندی با ناامن ساختن پاتوق اراذل و اوباش، تذکرات لازم به متصدیان 10 واحد از قهوه خانه های سطح شهر داده شد و ملزم به رعایت قوانین و ممانعت از تجمع اراذل و اوباش در آن مکان ها شدند.
وی در ادامه گفت: همچنین در اجرای طرح مذکور با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و نیز با هماهنگی مقام قضائی، دو نفر از مجرمان سابقه دار و تحت تعقیب که چند روز پیش اقدام به اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای نوامیس و سلب آسایش عمومی کرده بودند، پس از شناسایی مخفیگاه آنان با اقتدار دستگیر شدند.
رستمی با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت از همه توان و امکانات خود استفاده و با مسببان سلب آسایش مردم برخورد قاطع می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟