کشف اسکلت انسان بین بوته های حاشیه پیست موتور سواری یافت آباد

به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 4 بعد از ظهر جمعه 15 بهمن ماه سال جاری را نشان می داد که ماموران کلانتری 151 یافت آباد در جریان یک سناریوی جنایی قرار گرفتند.

ماموران با حضور در پیست غیررسمی موتور سواری در خیابان فاخری در یافت آباد با جمعیت مردمی که دور بوته ها حلقه زده بودند روبرو شدند.

صحنه مرموز بود و زمانیکه ماموران از حلقه مردم عبور کردند با استخوان هایی که به صورت نامنظم کنار هم در میان بوته ها پنهان بودند روبرو شدند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی در صحنه جرم Crime حاضر شدند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند افرادی که به تماشای موتور سواری در این محل جمع شده بودند متوجه این استخوان ها در میان بوته ها شده اند و پلیس را با خبر کرده اند.

کارآگاهان در بررسی فنی همراه تیم پزشکی قانونی با شناسایی استخوان های جمجمه ، لگن، درشت نی پی بردند که استخوان متعلق به انسان است و باتوجه به محل کشف جسد احتمال می رود مدت زیادی از مرگ قربانی این سناریوی معمایی گذشته باشد.

بازپرس مدیر روستا در این مرحله دستور داد تا استخوان های کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شود تا با آزمایشات DNA و بررسی آن با DNA افرادی گمشده هویت این استخوان ها شناسایی شود.

بنابه این گزارش، هنوز مشخص نیست این اسکلت از چه زمانی در حاشیه پیست موتورسواری رها شده است علت مرگ او چیست و صاحب اسکلات چه سرنوشتی داشته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟