قتل معلم بازنشسته در اهواز و سوء استفاده شایعه سازان در آبادان+عکس مقتول

به گزارش رکنا، روز 13 بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری 136 اهواز در جریان مرگ مردی داخل خودرویش قرار گرفتند و خیلی زود تیم های ویژه در محل حاضر شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که مقتول محسن بنی رشید یکی از معلمان بازنشسته شهر اهواز است که بررسی های ابتدایی نشان از آثار درگیری روی بدن قربانی این جنایت Crime داشت.

ماموران با توجه به تجسس های میدانی احتمال می دهند که 3 مرد در نقش مسافر زمانیکه سوار بر خودروی معلم بازنشسته شده اند قصد زورگیری داشته اند که این تراژدی مرگبار رقم خورده است.

تجسس های پلیسی در حالی ادامه دارد که از چندی پیش در شبکه های مجازی خبری مبنی برقتل این معلم بازنشسته در شهر آبادان منتشر شده است.

این اخبار کذب که باعث شده تا شایعه دزدان برای اجرای نقشه هایشان دست به جنایت می زنند باعث ناامنی در شهر شود تا جایی که در این اخبار دروغین از مردم خواسته شده برای پیگیری این ماجراها در جلوی فرماندهی تجمع کنند.

سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police شهر آبادان در راستای این اخبار کذب به رکناگفت: در چند روز گذشته خوشبختانه هیچ قتل Murder در شهر رخ نداده است و این معلم بازنشسته در شهر اهواز به قتل رسیده است.

وی افزود: مدتی است افرادی شروع به انتشار اخبار کذب مبنی بر قتل 2 نفر در شهر آبادان که در ماجرای سرقت Stealing کرده اند و با دروغ پردازی هایشان سعی بر به هم ریختن آرامش شهروندان آبادانی را دارند که در این اخبار از مردم نیز دعوت کرده اند تا برای اعتراض تجمع کنند.

سرهنگ تقی زاده ادامه داد: دستگیری عوامل انتشار این اخبار کذب در دستور کار ماموران قرار گرفته است و با آنها به صورت جدی برخورد قانونی خواهد شد.

بنا به این گزارش، ماموران پلیس اهواز برای دستگیری عاملان جنایت و افشای راز این سناریوی مرگبار ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 242829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟