قتل زن جوان به دست شوهر بدبین / از روزی که فرزندمان به دنیا آمد به رفتارهای همسرم مشکوک شدم +عکس قاتل

به گزارش رکنا، عصر پنج شنبه 14 بهمن ماه امسال مردی سراسیمه خود را به کلانتری شهرستان بردسکن رساند و ادعا کرد همسرش صبح از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس Police به دستور سرهنگ هوشنگ کیانی رییس پلیس شهر بردسکن وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی مرد جوان را هدف تحقیق قرار دادند و در تجسس های فنی مشخص شد که این مرد از چندی پیش با همسرش اختلاف پیدا کرده اند.

تجسس ها ادامه داشت تا اینکه پس از دو روز این مرد که در تناقض گویی هایش گرفتار شده بود پرده از جنایت Crime پنهانی اش برداشت.

مرد 25 ساله که حسام نام دارد گفت: پس از ازدواج با همسرم خیلی زود صاحب فرزند شدیم و از آن روزی که فرزندمان به دنیا آمد به رفتارهای همسرم مشکوک شدم.

وی افزود: اختلافات ما از همان زمانی شروع شد که به او مشکوک شدم و فکر می کردم با افراد دیگری در ارتباط است تا اینکه صبح پنج شنبه به خاطر بدبینی هایم با همسرم بحث کردم.

بحث هایمان ادامه داشت و همسرم با حرفهایش مرا عصبانی کرد که در یک لحظه از شدت عصبانیت کنترلم را از دست دادم و با برداشتن چاقو از آشپزخانه به زنم حمله کردم و او را هدف قرار دادم.

وقتی همسرم غرق خون روی زمین افتاد تازه متوجه کارم شدم و برای اینکه جنایت را پنهان کنم جسدش را داخل خودروی وانت پیکان گذاشتم و داخل چاهی که در جاده قدیمی بود انداختم.

همین اعترافات کافی بود تا ماموران با راهنمایی مردهمسرکش به محل چاه بروند و جسد زن جوان در چاه کشف شد.

بنا به این گزارش، جسد زن 23 ساله برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای افشاگری های بیشتر در این جنایت در اختیار ماموران پلیس قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟