تشیع پیکرسرباز شهید "علی میرشکاری" در  کهنوج +عکس

به گزارش رکنا، ظهر امروز مراسم تشییع جنازه شهید علی میرشکاری که روز 17بهمن ماه در درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر Drugs در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود در گلزار شهدای کهنوج برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان کهنوج با بیان اینکه نیروی انتظامی به فراخور وظایف با ماموریت های مهم و خطیری روبروست و کارکنان این نیرو جهت خدمت شایسته به مردم با از خودگذشتگی کار و تلاش می کنند، گفت: سبزپوشان ناجا در راه برقراری نظم و امنیت به ویژه در عرصه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر شهدای بسیاری تقدیم میهن عزیزمان کرده اند.

حجت الاسلام"اکبر افشارمنش" افزود: یکی از این جان بر کفان سرباز وظیفه شهید "علی میرشکاری" است که در این عرصه جان خود را فدا کرد و مردم باید سپاسگذار پلیس باشند.

وی در پایان با بیان این که اگر امروز ملت شریف ایران پرچم اسلام ناب محمدی (ص) را با عزت و افتخار در جهان به اهتزاز درآورده است به دلیل ایثارگری و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و صبر و استقامت خانواده های معظم ایشان است، گفت: تا جان در بدن داریم در مقابل استکبار خواهیم ایستاد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟