2 کیف قاپ فرصت شمارش پول ها را نداشتند+ عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی، رئیس پلیس Police اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: فردی به کلانتری 12 واوان مراجعه کرد و گفت: لحظاتی قبل یک دستگاه موتورسیکلت با دو راکب اقدام به سرقت Stealing تلفن همراه وی کردند. 
این مقام انتظامی اضافه کرد: ماموران بلافاصله طرح مهار موتورسیکلت سارقان را از طریق مرکز پیام به کلیه واحدهای گشتی اعلام کردند بعد از دقایقی ماموران با مشاهده موتورسیکلت آن ها را مورد تعقیب قرار داده و در یک تعقیب و گریز کوتاه موتورسیکلت متوقف و متهمان را دستگیر کردند. 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از دستگیری متهمان و اعلام به مرکز پیام و با توجه به مورد وقوع گوشی قاپی شاکی را به موقعیت انتقال دادند که بعد از مشاهده متهمان آن ها را شناسایی کرد. 
حسن آبادی بیان کرد: ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه و شاکی برای تکمیل پرونده به آگاهی انتقال دادند. 
رئیس پلیس اسلامشهر تصریح کرد: در ادامه تحقیقات متهمان به 10 فقره سرقت کیف قاپی و گوشی قاپی اعتراف کردند. 
متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 
این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به شهروندان در خصوص سرقت های کیف قاپی و موبایل قاپی گفت: شهروندان باید دقت داشته باشند که هنگام تردد در خیابان از مکالمه با تلفن همراه پرهیز کرده و در صورتی نیاز به محلی مطمئن رفته و در حالت سکون و آرامش به گفتگو بپردازند چرا که هنگام راه رفتن خصوصا در جهت موافق مسیر تردد خودروها این امکان وجود دارد که سارقان با قاپیدن کیف و یا تلفن همراه آن ها اقدام به فرار Escape کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟