فیلم زورگیری های خشن در تهران که صبح امروز عوامل آن درعملیات  پلیسی دستگیر شدند+عکس
حجم ویدیو: 39.57M | مدت زمان ویدیو: 00:02:40

سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس Police Police آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: پلیس قبلا به شهروندان تهرانی قول داده بود که دستگیری و ردیابی سارقان را در طول سال انجام می دهد با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش فعالیت سارقان پلیس اگاهی در اجرای دستورات فرمانده انتظامی تهران بزرگ شب گذشته ۱۵۰ دزد The Thief The Thief و سارق دستگیر شده اند که در قالب ۲۹ باند مجرمانه فعالیت می کردند ۱۰ باند زور گیری و ۱۰ باند سرقت Stealing Stealing منزل و ۹ باند سرقت خودرو و لوازم خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

از این افراد چندین دست گاه خودروی مسروقه و اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد از بین متهمان دستگیر شده تنها یک نفر زن است و ۵۳ درصد از متهمان دستگیر شده سابقه دارند و بقیه برای بار اول شناسایی و دستگیر شده اند.

وی با اشاره به کاهش ۱۳ درصدی سرقت ها در تهران بزرگ از ابتدای سال تا کنون افزود ، روند سرقت ها کاهش چشمگیر داشته است و هم اینکه آمار کشفیات ما به شدت بالا رفته است .

رییس پلیس اگاهی تهران بزرگ ادامه داد ؛ متوسط سنی متهمان دستگیر شده ۱۷ تا ۳۸ سال است و این نشان می دهد که سارقان همچنان به عضویت و استفاده از کم سن و سال ها در باندهای تبهکاری اقبال نشان می دهند .

محمدیان گفت طبق فراخوان زمان بندی شده از مالباختگان برای بازدید از اموال سرقتی مکشوفه دعوت خواهد شد.

وی درباره لاستیک های سرقتی خودروها که کشف شده است گفت : چون تعداد لاستیک های مکشوفه زیاد است سه پایگاه در محدوده پایگاه های دوم ، سوم و چهارم پلیس آگاهی محل دپوی لاستیک های مکشوفه هستند که مالباختگان می توانند به این مراکز مراجعه کنند.

وی افزود: تنها زن دستگیرشده توسط پایگاه سوم عضو باند سرقت قطعات خودرو بوده است و در حمل وسایل سرقتی همکاری داشته است.همچنین از متهمان دستگیر شده دو قبضه سلاح گرم کشف شده است که برای ترساندن طعمه ها از ان استفاده می شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟