سرهنگ احسانعلی آذر پودینه فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت : در پی کسب اخبار و اطلاعات پلیسی مبنی بر اینکه قاچاقچیان مسلح قصد جابه جایی مواد مخدر Drugs با استفاده از چند راس احشام در منطقه ای به نام دهانه گرگانی دارند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس Police مبارزه با مواد مخدر شهرستان و یگان تکاوری 111 مرصاد سراوان پس از بررسی موضوع و انجام اقدامات گسترده تخصصی و با اشراف اطلاعاتی محل دقیق انتقال مواد را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: پس از حضور ماموران در محل و با توجه به اینکه مواد مخدر با استفاده از احشام به عمق ارتفاعات منتقل شده بود ماموران با چند اکیپ مجهز عملیاتی به صورت پیاده اقدام به پاکسازی منطقه کردند که در ادامه یکی از قاچاقچیان که با استفاده از موتور سیکلت با سوداگران در ارتباط بود، شناسایی و در حین برگشت از محل دپوی مواد توسط ماموران دستگیر شد.

سرهنگ آذر پودینه ادامه داد: پس از طی مسافتی، ماموران با استفاده از رد پای احشام ، از محل دپوی مواد مخدر و حضور قاچاقچیان مطلع که سوداگران مرگ به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که با توجه به آتش پرحجم ماموران و تنگ شدن عرصه بر خود با به جا گذاشتن مواد مخدر و با استفاده از ارتفاعات ، از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان افزود: ماموران در پاکسازی از منطقه، مقدار 202 کیلو و 900 گرم تریاک و 50 کیلو حشیش از قاچاقچیان کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟